قطعات خودرو

کارگاه مدیریت تجربه مشتریان (CEM) برای مالکین خودرو شاهین برگزار شد

کارگاه مدیریت سایپا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا با برگزاری کارگاه های مدیریت تجربه مشتری بر اساس تحقیقات و دانش کسب شده از مشتریان می خواهد ضمن استفاده از محصولات گروه سایپا و همچنین در طول مدت گارانتی خودرو، تجربه ای خوشایند ایجاد کند. بر این اساس محصول استراتژیک و انجام یک گروه متمرکز و بررسی دقیق، اقدام به کسب اطلاعات از زمان ورود مشتری به تجارت سایپا تا پایان مدت گارانتی نموده است. یعنی مراحل آگاهی و ارتقاء، ارزیابی مالی، انتخاب محصول، خرید محصول، استفاده از محصول، کیفیت محصول، استفاده از خدمات پس از فروش، پشتیبانی و خدمات مشتری.

برای اولین بار مشتریان صاحب خودرو شاهین به نمایشگاه خودرو تبریز دعوت شدند و این سمینار در اتوشو تبریز برگزار شد.
در این کارگاه بر اساس منطقه جغرافیایی، فرهنگ مردم، قشر اجتماعی و سطح تحصیلات، بررسی صورت می گیرد و سپس اطلاعات به دست آمده مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و بر اساس نتایج و تحلیل های انجام شده اقدامات اصلاحی لازم انجام می شود.

 

همچنین طی این کارگاه با توجه به آشنایی  برگزارکنندگان با روند موجود در سازمان، سعی بر این است که با توجه به درخواست ها و نیازها، راه های ارتباطی دیگری غیر از تماس تلفنی معرفی شود.

 

واحد مشتریان در کنار برگزاری این کارگاه، نظرات و انتقادات کلیه محصولات گروه را نیز دریافت می کند و پس از ثبت در یک سیستم یکپارچه، رسیدگی به درخواست های مشتریان توسط کارشناسان حرفه ای مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از حصول نتایج نهایی و رضایت مشتری می باشد.

 

در این فرآیند می توان شکایات و درخواست های مشتریان را در دفتر خدمات نمایشگاه تبریز و همچنین از طریق راه های ارتباطی مانند پورتال، تلگرام، تلفن، پیامک، فکس، ایمیل و خط تلفن 096550 دریافت کرد.

 

لازم به ذکر است مرکز خدمات مشتریان گروه ساپا با بهره گیری از تجربه مشتری سعی در دستیابی به ارزش های چندگانه از جمله تقویت نام برند، افزایش فروش به مشتریان فعلی، یافتن مشتریان جدید و افزایش وفاداری مشتریان دارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *