قطعات خودرو

کازرونی: هیات مدیره با کمیسیون اقتصادی همراهی جدی داشته باشد

کازرونی از اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه این کمیسیون با هیات مدیره جدید گفت: مسئله ما در کمیسیون اقتصادی علمی است، باید توجه کنیم که کد شناسه کالا هزینه واردات را بالا برده و متاسفانه هزینه‌های واردات قانونی بسیار بالا رفته و دلیل آن هزینه خرید کالا، تامین ارز و وثیقه‌ای است که از بازرگان گرفته می‌شود.

 

به گزارش قطعات خودرو؛ این فعال صنف لوازم یدکی ادامه داد: وقتی هزینه واردات قانونی بالا می‌رود، تنها کسی که از این فضا سود خواهد برد مافیای قاچاق است، متاسفانه بعضی از طرح‌هایی که اجرا می‌شود صرفا هزینه‌ها را بالا برده و در نهایت به رشد قاچاق کمک می‌کند.

 

بیشتر از جلسه کمیسیون اقتصادی بخوانید: محمدرضا ملاکی : گذشته چراغ راه آینده است

 

این عضو کمیسیون اقتصادی با تشبیه این کمیسیون به خودروی بی فرمان گفت: تنها در دوره گذشته این ارتباطات بود که کمک می‌کرد و تاثیرگذار بود، تا وقتی هیات مدیره به صورت منسجم با کمیسیون همراهی نکند راه به جایی نخواهیم برد.

 

وی با اشاره به نیاز به دفتر کمیسیون و کارگذار تخصصی در این خصوص گفت: متاسفانه اعضای کمیسیون اقتصادی تا پیش از این صرفا خود به دنبال کارها بودند که این باعث می‌شد از کار خود عقب بمانند، باید در اتحادیه فضایی برای پیگیری مصوبات کمیسیون اقتصادی شکل بگیرد و نیرویی زبده برای این کار در نظر گرفته شود.

 

بیشتر از جلسه کمیسیون اقتصادی بخوانید: علی مدل : مشورت سرلوحه کار هیات مدیره جدید باشد

 

کازرونی در پایان با تاکید بر یک صدایی از هیات مدیره شنیده شود گفت: باید بدانیم که یک صدایی از هیات مدیره بسیار حائز اهمیت است و این هیات مدیره به یک سخنگو قوی نیاز دارد که صحبت‌های او حرف هیات مدیره و اتحادیه باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *