قطعات خودرو

کامیون‌های چنگ لانگ به روسیه رسیدند، دافران H7 برای رانندگان روس!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، یکی از کامیون‌ های مونتاژی جدید بازار ایران، دافران H7‌ است که در واقع یک کامیون چینی مونتاژ داخل به حساب می‌آید. این کامیون با نام اصلی چنگ لانگ H7 شناخته می‌شود و اکنون وارد بازار روسیه شده است. علاوه بر چنگ لانگ H7، محصولات دیگری از این برند چینی به دست مشتریان روسی خواهند رسید.

 

چنگ لانگ موتورز یکی از زیرمجموعه‌های گروه دانگ فنگ به شمار می‌رود و به همین دلیل پشتوانه قدرتمندی برای صادرات به خارج از چین دارد. کارخانه اصلی این شرکت در شهر لیوژو در جنوب چین قرار دارد و سالیانه 100 هزار دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین تولید می‌کند.

 

قرارداد توزیع برای عرضه خودروهای چنگ لانگ به فدراسیون روسیه در اواسط ژوئیه سال جاری امضا شد و شرکت Tekhnika-ST توزیع کننده رسمی محصولات این برند در بازار روسیه خواهد بود. ماه گذشته مشخص شد که چنگ لانگ در حال ارسال اولین دسته از تجهیزات تجاری به فدراسیون روسیه است. اکنون دفتر نمایندگی این شرکت در روسیه گفته است که کامیون ها در مسکو هستند و به زودی در نمایشگاه‌ها عرضه خواهند شد.

 

دافران H7

 

همانند بازار ایران، چنگ لانگ H7‌ یا همان دافران H7 خودرو اصلی این برند در روسیه را تشکیل می‌دهد. چنگ لانگ H7‌ به موتور دیزلی شش سیلندر خطی از سری YC6K1248-50 مجهز شده که توسط شرکت چینی Yuchai ساخته شده است. این موتور 12.2 لیتر حجم دارد و حداکثر قدرت آن 480 اسب بخار است. گیربکس اتوماتیک ZF‌ به همراه ریتاردر، وظیفه انتقال قدرت را در این کامیون برعهده دارند.

 

صندلی های کامیون‌ گرم شونده، فرمان چند منظوره، سیستم چندرسانه ای با نمایشگر 10 اینچی با بلوتوث، تهویه مطبوع، کروز کنترل تطبیقی، سانروف برقی و همچنین یک قسمت نشیمن با دو تخت و یک واحد کنترل، جعبه های نگهداری وسایل و یخچال. سیستم‌های الکترونیکی شامل ESP، EBS، ESC، HAS، LDWS، AEBS، FCW و همچنین نظارت بر خستگی راننده و دوربین 360 درجه تجهیزات این کامیون را تشکیل می‌دهند. چنگ لانگ برنامه دارد تا سالانه هزار دستگاه از این کامیون را در روسیه به فروش برساند.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *