قطعات خودرو

۴۰ دستگاه کامیون در بورس کالا معامله شد

کامیون ام پاور

در معاملات تالار خودرو بورس کالای ایران ۲۰ دستگاه کامیون کامیون کشنده ام پاور (EM POWER) و ۲۰ دستگاه کامیونت فورس کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری عرضه شد که در نهایت با قیمت پایه به فروش رفت.

 

به گزارش قطعات خودرو به نقل از  «عصر خودرو»  20 دستگاه کامیون فورس کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری متعلق به بهمن دیزل در تالار خودرو بورس کالا عرضه شد که 16 دستگاه از این خودرو با قیمت پایه یک میلیارد و 506 میلیون تومان معامله شد.

 

این خودرو 4 اسفند ماه امسال تحویل مشتریان می شود. قیمت نهایی کامیونت FORCE کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری (رنگ سفید مدل 1402)، علاوه بر قیمت کشف شده شامل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 8.3 میلیون تومان هزینه‌های جانبی (بیمه، پلاک، شماره‌گذاری و …) است.

 

20 دستگاه کامیون کشنده ام پاور(EM POWER) نیز متعلق به بهمن دیزل در تالار خودرو بورس کالا عرضه شد که 13 دستگاه از این خودرو با همان قیمت پایه 4 میلیارد و 441 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.

 

4 اسفندماه امسال زمان تحویل این خودرو به مشتریان است. قیمت نهایی کامیون کشنده ام پاور (EM POWER) رنگ سفید مدل 1402 علاوه بر قیمت کشف شده، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 13.7 میلیون تومان هزینه‌های جانبی شامل بیمه، پلاک، شماره‌گذاری و …است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *