قطعات خودرو

5 آبان 1384 | 27 اکتبر 2005 | شروع پخش تلویزیون دیجیتال آئودی

تلویزیون آئودی

شبکه تلویزیونی آئودی 7 روز هفته به‌طور 24ساعته روی پلتفرم اسکای‌دیجیتال در دسترس بود. این شبکه همچنین عنوان اولین شبکه سرگرمی اختصاصی یک برند را از آن خود کرد. آئودی با این شبکه به بیش از هفت‌ونیم خانه وارد شد و 21 میلیون مخاطب یافت. حالا آئودی اولین برندی هم بود که فراتر از برنامه‌های تلویزیونی تبلیغ‌محور رفته بود.

آئودی را یک برند معتبر، پیچیده و ورزشی خوانده‌‎اند و شبکه‌‎اش هم چنین هویتی را بازتاب می‌داد. کار شبکه آئودی روز یکم آگوست سال 2009 به پایان رسید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *