قطعات خودرو

توقف تولید وانت کارا به صورت رسمی اعلام شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، بهمن موتور اعلام کرد که تولید وانت کارا به پایان رسیده و این تصمیم به منظور ایجاد ظرفیت‌های لازم برای توسعه محصولات جدید اتخاذ شده است.

 

با ارسال یک نامه به عاملیت‌های فروش و خدمات پس از فروش خود، بهمن موتور اعلام کرد که توقف تولید وانت کارا در راستای برنامه‌های توسعه‌ای شرکت و به منظور ایجاد ظرفیت‌های لازم برای تولید محصولات جدید انجام گرفته است.

 

این تصمیم به این دلیل اتخاذ شده که شرکت بهمن موتور نیازمند ایجاد فضایی مناسب برای تولید و توسعه محصولات جدید خود بوده و این توقف تولید قدمی مهم در این راستا است.

 

بنابراین، تا آذرماه سال جاری، تولید وانت کارا با دو کابین ادامه خواهد داشت و پس از آن، تولید وانت کارا با تک کابین در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. این نوع برنامه‌ریزی بهمن موتور نشان از توجه به نیازها و تقاضای بازار دارد و همچنین تاثیر مثبتی بر توسعه و رشد شرکت خواهد داشت.

 

وانت کارا، که از پلتفرم مزدا سری B ساخته شده بود، در سال ۱۳۹۳ به تولید در آمد. این وانت در ظاهر به شدت شبیه به مزدا بود، اما از نظر فنی دارای تفاوت‌های مهمی بود. در ابتدا از موتور پیشرانه باردو ایران خودرو در آن استفاده می‌شد، اما در سال ۱۳۹۶، با همکاری DAE چین، از موتور ۲ لیتری استفاده شد.

 

 

پس از آن، تیپ‌های مختلفی از این وانت با ویژگی‌های منحصر به فرد به بازار عرضه شدند. اما اکنون، بهمن موتور تصمیم به توقف تولید این وسیله نقلیه گرفته و از این پس به تولید محصولات جدید و نوآورانه متمرکز خواهد شد. به هر حال، پیش بینی می‌شود که بهمن موتور در آینده نیز با محصولاتی جذاب و با کیفیت در بازار حاضر خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *