قطعات خودرو

تولیدات کروز عاملی برای بهبود کیفیت خودروسازی

شرکت صنایع تولیدی کروز در نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو 1402، که از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مرداد برگزار شد، فعالیت‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشت.

کروز در این نمایشگاه محصولات و قطعات پیشرفته را که با استفاده از فناوری‌های بومی ساخته شده‌اند، به نمایش گذاشته بود که از جمله اهداف این نمایشگاه می‌توان به  مواردی همچون عرضه محصولات جدید، افزایش سطح داخلی سازی قطعات، نمایش محصولات بومی سازی شده و کمک به جهش تولید خودرو اشاره کرد.

شرکت کروز بالغ بر 14 هزار نیروی انسانی مشغول به کار دارد؛ این شرکت با راه اندازی واحد تحقیق و نوآوری پروژه داخلی سازی قطعات پیچیده خودرو را کلید زده است. این ماموریت با اتکا به توان فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور انجام می‌شود. شرکت کروز به عنوان پیشرفته‌ترین و بزرگترین قطعه ساز ایران و غرب آسیا شناخته می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به چنین فعالیت‌های در عرصه اقتصاد کشور، آن را تاثیرگذار دانست و تاکید کرد که نمایندگان مجلس می‌توانند با ورود به حوزه تقیینی برای رفع مشکلات و تکمیل قوانین کمک کنند؛ همچنین در این میان نقش دستگاه های اجرایی و توجه به مدیران نخبه و جوانان متخصص را مهم دانست.

اکبرتالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی در هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران در جریان تلاش‌های واحد خودکفایی و قطعات فناورانه شرکت کروز قرار گرفت. کارشناسان این شرکت در جریان این بازدید تاکید کردند واحد خودکفایی کروز با داخلی سازی قطعات خودرو موفق شده، از خروج بالغ بر شش میلیون یورو جلوگیری کند. اکبر تالارپشتی همچنین از بخش قطعات فناورانه نظیر ایربگ،ECU و ACU  نیز دیدن کرد.

این نماینده مجلس در پایان این بازدید گفت: جوانان مبتکر و خوشفکر در ایران پر تعداد هستند که باید از توانایی آنها در صنعت و تولید استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شرکت کروز توانسته بخشی از جوانان خلاق و نخبه را جذب کند، افزود: 《 کروز با اتکا به نخبگان داخلی با سرعت قابل قبولی مسیر رشد و توسعه را طی کرده است.》

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *