قطعات خودرو

نگاهی به آینده ، رونمایی از ون سه ردیفه Stargazer

هیوندای از ون سه ردیفه جدید خود با نام Stargazer رونمایی کرد، اندونزی اولین مقصد این خودرو خانوادگی اقتصادی است .

 

در حالیکه هنوز تصاویر تکمیلی این خودرو منتشر نشده است ، تصاویر موجود در وبسایت هیوندا ایده کلی طراحی خودرو را به علاقمندان آن منتقل می کند . جلوپنجره آیرودینامیک و فاصله زیاد از سطح زمین ، نوار ال ای دی به عرض کامل خودرو و چراغ های بزرگی که تقریبا تمام سپر را اشغال می کنند . در کنار قوس های چرخ به صورت مربعی ، چرخ های آلیاژی مدرن با قطر 15 یا 16 اینچ و سطوح تیز خودنمایی می کند . در پشت چراغ های مثلثی شکل شبیه چراغ های هیوندای بایون به نظر می رسند و از نظر بصری با شیشه عقب از طریق یک نوار ال ای دی ادغام می شوند . از دیگر ویژگی های آن می توان به سقف مشکی، اگزوز به سبک آلومینیومی و دستگیره های کرومی درب اشاره کرد.

 

در داخل Stargazer 6 صندلی در سه ردیف چیده شده اند . فضای بار 200 لیتر پشت ردیف سوم و 585 لیتر پشت ردیف دوم (در صورت جمع کردن صندلی های ردیف سه) قابل استفاده است . همچنین تعدادی جالیوانی و دسته صندلی به همراه میزهای پشت صندلی در دسترس هستند .

 

داشبورد و فرمان مشابه مدل های دیگر هیوندای بوده و سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و یک صفحه نمایش 4.2 اینچی برای ابزار پشت فرمان استفاده شده است .

 

با توجه به نسخه های مختلف ، هیوندای Stargazer دارای تجهیزاتی مانند پک شارژر بی سیم ، تهویه مطبوع خودکار است .

 

طول این مینی ون 4460 میلی متر ، عرض آن 1780 میلی متر و ارتفاع آن 1690 میلی متر بوده و فاصله دو محور هیوندای استارگازر 2780 میلی متر است . این ابعاد بسیار شبیه به مینی ون کیا کارنس است که از همین طرح کشیده شده در هیوندای کرتا یا کیا سلتوس استفاده می کند .

 

پیشرانه هیوندای Stargazer یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی تنفس طبیعی با قدرت 113 اسب بخار (85 کیلووات / 115 اسب بخار) و 144 نیوتن متر (106.2 پوند فوت) گشتاور در دسترس است. نیرو از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی یا اتوماتیک CVT به محور جلو منتقل می شود.

 

هیوندای Stargazerجدید در اندونزی تولید خواهد شد، جایی که این شرکت قبلاً پذیرش سفارشات را آغاز کرده است. قیمت از 243,300,000 روپیه اندونزی (16,224 دلار) برای مدل دنده‌ای در نسخه پایه ، تا 307,100,000 روپیه اندونزی (20,478 دلار) برای نسخه پرچمدار با گیربکس اتوماتیک برای این اتومبیل تعیین شده است.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *