قطعات خودرو

اکسپو ۲۰۲۰| بهترین غرفه‌های منطقه تحرک

حالا که اکسپو ۲۰۲۰ دوبی به نیمه‌های راه نزدیک می‌شود و گزارش‌های زیادی از نگاه‌های مختلف در جهان به این رویداد منحصر به‌فرد در خاورمیانه منتشر شده می‌توان به جمع‌بندی قطعی‌تری درباره‌ی بهترین پاویون‌ها رسید.

اینجا، بهترین غرفه‌ها در منطقه فرصت را معرفی کردیم حالا به منطقه تحرک رفته و با بررسی غرفه‌ها، بهترین‌های این منطقه را معرفی می‌کنیم.

منطقه تحرک

این موضوع فرعی، موضوعات مختلفی مانند اتصال دیجیتال، تدارکات و اکتشاف سفر دارد. منطقه تحرک مفاهیم ارتباطات، پیشرفت انسانی و غیره را بررسی می کند. غرفه‌ها در منطقه تحرک ارتباطاتی را بررسی می‌کنند که جهان را به جلو می‌برد و چگونه می‌توان شکاف بین دنیای فیزیکی و دیجیتال را از بین برد. 

هدف این است بازدیدکنندگان بتوانند وسایل نقلیه آینده، پیشرفت‌های اکتشاف فضا، و دستگاه‌های حرکتی نوآورانه را کشف کنند. 

۹ غرفه برتر منطقه تحرک

۱. استرالیا

غرفه استرالیا در نمایشگاه 2020 دبی

غرفه اکسپو ۲۰۲۰ استرالیا شامل یک صحنه موسیقی درست در ورودی است. موضوع غرفه «رویای آسمان آبی» است که خوش‌بینی، جاه‌طلبی و خلاقیت استرالیایی را دربر می‌گیرد. 

شاهد جشن تنوع و همکاری استرالیایی، تعداد زیادی کنسرت زنده، نوازندگان و رقصندگان در طول مدت شش ماه اکسپو باشید.

۲. کره جنوبی

غرفه کره جنوبی در نمایشگاه 2020 دبی

غرفه کره جنوبی یک اثر هنری است. در طول روز، رنگ‌های روشن قرمز و زرد ساختار چادر مانند را درخشان می‌کنند، در حالی که در شب، انفجارهای نور آبی و صورتی آن را برجسته می‌کنند. در داخل، بازدیدکنندگان می‌توانند با پیشرفت‌های علمی و فناوری کره جنوبی آشنا شوند. همچنین در مسیری که توسط موبایل هدایت می‌شود از طریق معماری جدید با مجموعه‌ای از تجربیات مرتبط با تحرک قدم بزنند. 

۳. مجارستان

غرفه مجارستان در نمایشگاه 2020 دبی

غرفه مجارستان از میهمانان دعوت می‌کند تا یک نمایش تعاملی را تجربه کنند که منابع آبی منحصر به فرد، آب‌های درمانی، فرهنگ حمام کردن، و بالنولوژی را برجسته می‌کند. معماری کلاهک قارچی در نوع خود بی نظیر است. 

بازدیدکنندگان می‌توانند در یک تجربه تعاملی فوق‌العاده با موضوع آب، بدون استفاده از خود آب، علاوه بر چشیدن طعم آشپزی مجارستان و آب‌های معدنی به حق معروف آن، لذت ببرند.

گفته شده غرفه مجارستان در ماه اول بیش از یک‌صد هزار بازدید کننده را به خود جلب کرده است. 

۴. عمان

غرفه عمان در نمایشگاه 2020 دبی

غرفه عمان برای نمایش تفسیری مدرن از معماری سنتی اسلامی و عمانی طراحی شده؛ این غرفه به پنج منطقه تقسیم شده است که هر کدام بر اساس موضوعی متفاوت است. 

بازدیدکنندگان می‌توانند سال‌ها پیشرفت عمانی و همکاری بین‌المللی را کشف کنند و همچنین راه‌های مختلفی را که کندر برای عمان مفید بوده است، از دارو گرفته تا غذا و لوازم آرایشی، کشف کنند. 

۵. فنلاند

غرفه فنلاند در نمایشگاه 2020 دبی

غرفه فنلاند صرفاً یک چادر عربی ساخته شده از برف است که به عنوان ادای احترام به کشور میزبان طراحی شده است. نمای قوس مانند پرده حکایت از یک باز شدن در دارد، که اشاره‌ای مناسب به پرده‌ای است که مدت‌ها در انتظار برافراشتن این رویداد بزرگ بود. 

بازدیدکنندگان می‌توانند پناهگاهی آرام و پر از شگفتی‌ها را در داخل دماغه برفی بیابند. می‌توان زیبایی های طبیعی کشور، نوآوری از آموزش گرفته تا سلامت و رفاه را کشف کرد. 

۶. تانزانیا

غرفه تانزانیا در نمایشگاه 2020 دبی

در غرفه تانزانیا، ممکن است به یک سیاحت اکتشافی در آفریقا به صورت مجازی بروید تا برخی از دست نیافتنی‌ترین حیات وحش این کشور را ببینید یا چشم‌اندازی از چشم پرنده‌‌ی مزارع این کشور داشته باشید. 

این‌جا تنها موقعیتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ است که می‌توانید فیل را در حال دمیدن خرطوم خود ببینید. بازدیدکنندگان می‌توانند به سفری یک عمر بروند و زیبایی‌ها و منابع تانزانیا را ببینند. 

می‌توانند بررسی کنند که این کشور چگونه به چشم‌انداز خود مبنی بر تبدیل شدن به یک مرکز تجاری که آفریقا را به جهان متصل می‌کند دست یابد. 

۷. بلژیک

غرفه بلژیک در نمایشگاه 2020 دبی

پاویون بلژیک نشان‌دهنده جایگاه این کشور به عنوان یک نیروی محرکه اروپایی است. نمای سرسبز طاق سبز نقطه اصلی صحبت در اینجا است زیرا بیومیمیک (تقلید زیستی از طبیعت) را ترویج می‌کند، مفهومی که در آن راه حل‌های مشکلات امروزی از طبیعت الگوبرداری می‌شود. 

بازدیدکنندگان می‌توانند دانش صنعتی، فنی و علمی بلژیک را بررسی کنند که منعکس‌کننده «بدخواهی» است، ترکیبی از رمانتیسم لاتین در هنر و دقت فنی آنگلوساکسون در صنعت. 

۸. جامائیکا

غرفه جامائیکا در نمایشگاه دبی 2020

در غرفه جامائیکا، میهمانان می‌توانند با برخی از مشهورترین ورزشکاران این کشور ملاقات کنند و در عین حال با زندگی آنها آشنا شوند و هنر و فرهنگ غنی کشور را با هم آشنا کنند. 

در داخل استودیو، می‌توانید به باب مارلی و دیگر اسطوره‌های رگی گوش دهید که آهنگ منحصربه‌فرد کشور را جشن می‌گیرند. 

غرفه صرفاً یک میهمانی خیابانی خودجوش در میان کانتینرهای حمل و نقل از سراسر جهان است! 

بازدیدکنندگان می‌توانند مناظر، صداها و ذائقه جامائیکا را تجربه کنند، این که چگونه جهان را به حرکت در می آورند و به عنوان یک ارتباط لجستیکی عمل می‌کنند. 

مقاله‌ای که توسط Time Out Dubai منتشر شد، پاویون جامائیکا را به عنوان «یکی از جالب‌ترین غرفه‌های کشور در نمایشگاه اکسپو 2020» معرفی کرد.

۹. فرانسه

پاویون فرانسه در نمایشگاه دبی 2020

در پاویون فرانسه می‌توان نمایش‌های نوری روزانه را دید، غذاهای فرانسوی را چشید و با فرهنگ و هنر این کشور آشنا شد. توماس پسکت، فضانورد فرانسوی که در حال حاضر در ماموریت آلفاست، از فضا به حاضران خوش‌آمد می‌گوید! 

این پاویون نور را به عنوان منبع الهام، خلاقیت و دانش معرفی می‌کند. 

می‌توان شاهد بود که چگونه فرانسه پیشرفت را بازنگری می‌کند، احساسات و ارتباطات ایجاد می‌کند و ایده‌های جدیدی را برای اختراع مجدد جهان ما رها می‌کند. در ماه نخست، پاویون فرانسه پذیرای بیش از ۳۱۵۰۰ بازدید کننده بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *