قطعات خودرو

مدیرعامل شرکت پارس ام‌سی‌اس: ارزش‌افزوده مانع دوگانه‌سوز شدن مسافربرهای شخصی است

شرکت پارس ام سی اس

نوید خاصه‌باف، مدیر عامل شرکت پارس ام سی اس گفت: تمامی قطعات مورد نیاز برای دوگانه‌سازی سوخت خودرو کاملا داخلی‌سازی شده است، و در مورد تامین قطعه هیچ مشکلی در شرکت وجود ندارد و آمار ما بسیار امیدوارکننده است.

وی با بیان این که در حال حاضر تنها مشکل در زمینه دوگانه‌سوز کردن خودروها مربوط به خودروهای مسافربر شخصی است؛ گفت: در مورد دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، دولت به صورت تمام و کمال هزینه‌ها را پرداخت می‌کند، اما مسافربران شخصی و راننده‌های اپلیکیشن‌های درخواست خودرو خودروهای عمومی تلقی نمی‌شوند و مانع پرداخت ارزش‌افزوده بر سر راه دوگانه‌سوز کردن آنها قرار دارد.

نويد خاصه باف ارزش‌‌‌افزوده را دارایی از شرکت‌هایی که خودروها را دوگانه‌سوز می‌کنند طلب می‌کند؛ اما نه صاحبان خودروها این رقم را پرداخت می‌کنند و نه شرکت ملی حاضر است آن را به شرکت‌ها برگرداند و همین مساله باعث شده که بخشی از مردم برای مراجعه و دوگانه‌سوز کردن خودروهای خود دچار مشکل و تاخیر باشند.

خاصه‌باف با اشاره به مشکلاتی که سال گذشته در مورد دوگانه‌سوز کردن خودروها وجود داشت گفت: پارسال در مقاطعی برای آزاد کردن بخشی از قطعات مورد نیاز برای دوگانه‌سوز کردن خودرو با مشکل مواجه بودیم اما این مساله برطرف شده و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

برقعی مدیر تولید پارس ام سی اس

مهندس برقعی مدیر بخش تولید شرکت پارس ام سی اس هم در مورد وضعیت و عملکرد این شرکت در دوگانه‌سازی سوخت خودرو گفت: در سه ماه ابتدایی سال گذشته کمتر از هزار خودرو دوگانه سوز شده‌اند اما امسال تنها در بهار بیش از شش هزار و پانصد خودرو دوگانه‌سوز شده‌اند که این مساله نشان می‌دهد نه تنها تمایل به دوگانه‌سوز کردن خودروها کاهش پیدا نکرده، بلکه مشکلی هم بر سر راه وجود ندارد و ما با قدرت در حال انجام تعهدات خود به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی هستیم.

آقای برقعی با اشاره به این که در حال حاضر تنها مساله در مورد خودروهای کار شامل انواع وانت است، گفت: چون سهمیه تعیین شده برای این خودروها قابل ملاحظه است عموم رانندگان تمایلی به مراجعه برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای خود ندارند اما با توجه به این که قرار است سهمیه سوخت این خودروها در ماه‌های آینده کاهش پیدا کند امیدواریم مراجعه آنها برای دوگانه‌سوز کردن خودروها بیشتر شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *