قطعات خودرو

علی مدل : مشورت سرلوحه کار هیات مدیره جدید باشد

علی مدل عضو کمیسیون اقتصادی اتحادیه در جلسه این کمیسیون با تقدیر و تشکر از هیات مدیره گذشته و تبریک به هیات مدیره فعلی گفت: در سیاست آینده هیات مدیره جدید حتما اهتمام ویژه به کمیسیون اقتصادی وجود دارد و باید از اعضای آن پشتیبانی شده و مطمئن هستم از تجربیات اعضای فعلی نیز حداکثر استفاده خواهد شد.

 

به گزارش قطعات خودرو، علی مدل از فعالین گروه امداد صنف فروشندگان لوازم یدکی با اشاره به شروع به کار هیات مدیره جدید گفت: من امیدوارم با عملکرد دوستان حرکت نویی در اتحادیه شکل بگیرد و حقیقتا بازار منتظر است، اعضای هیات مدیره جدید از افراد این کمیسیون که همه اهل تجربه هستند و می‌توانند کمک بسیاری به هیات مدیره اتحادیه بدهند و قطعا همه اقشار این صنف از هیات مدیره پشتیبانی خواهند کرد.

 

تماشا کنید: گزارش تصویری از اهدا لوح یادبود به کمیسیون اقتصادی اتحادیه

 

وی با اشاره به دست خدا با جماعت است گفت: گروه‌های مختلف در صنف امروز همچون یک دست واحد هستند و همه از دوستان در هیات مدیره دفاع کرده و هیات مدیره نیز باید با مشورت گرفتن از افراد خبره همه را به کار و رفع مشکلات فرا بخوانند و هیات مدیره باید از مشاورین زبده در همه زمینه‌ها بهره ببرد.

 

بیشتر از جلسه کمیسیون اقتصادی بخوانید: محمدرضا ملاکی : گذشته چراغ راه آینده است

 

وی در پایان گفت: سنگ بنای خوبی در هیات مدیره گذشته در تشکیل کمیسیون اقتصادی گذاشته شده است که باید از آن به خوبی بهره گرفت و این راه ادامه یابد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *