• صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی
  • خودروهای تازه وارد
  • شرایط فروش
  • جهان خودرو
  • خودروهای تجاری و پاک
منو
  • صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی
  • خودروهای تازه وارد
  • شرایط فروش
  • جهان خودرو
  • خودروهای تجاری و پاک

http://ghatatnews.ir/?p=625

خانه » گروه خدمات خودرویی اسدی

  • علی محمد اخوان
  • 4 آذر 1399

آدرس کوتاه:

http://ghatatnews.ir/?p=625

گروه خدمات خودرویی اسدی از سال 1357 شروع به فعالیت کرده است بنیانگذار گروه حاج حسین اسدی است که چهارسال نیز ریاست اتحادیه روغن و فیلتر شهرری را در کارنامه خود دارد. وی متولد 1327 است و کارش در شهر ری آغاز کرده است او معتقد است صداقت و مردم ‌‍داری ویژگی های اصلی موفقیت در کسب وکار است و هرگز درآمد زایی با هر شکل را نمی پذیرد.

گروه خدمات خودرویی اسدی

ارائه‌کننده خدمات سرویس های دوره‌ای و مشاوره

خودروهای سبک، نیمه سنگین، سنگین، راهسازی و معدنی

تهیه و توزیع فیلتر، روغن، لاستیک

گروه خدمات خودرویی اسدی از سال 1357 شروع به فعالیت کرده است بنیانگذار گروه حاج حسین اسدی است که چهارسال نیز ریاست اتحادیه روغن و فیلتر شهرری را در کارنامه خود دارد. وی متولد 1327 است و کارش در شهر ری  آغاز کرده است او معتقد است صداقت و مردم ‌‍داری ویژگی های اصلی موفقیت در کسب وکار است و هرگز درآمد زایی با هر شکل را نمی پذیرد. متن زیر حاصل گفت گو با محمد اسدی فزرند ایشان است که حاوی نکات جالبی است و شما را به خواندن توصیه می کنیم

حاج حسین اسدی

احتراق ناقص، قاتل نامرئی

روغن برای انجین(موتور) مثل خون است برای بدن، پاک و سالم، به همان اندازه مهم است. اگر روغن کارآیی و استاندارد لازم را نداشته باشد؛ موتور کار نخواهد کرد. این چیزی است که همه می‌دانند. اما نکته مهمتری هم وجود دارد اگر روغن به عنوان روانکار حامل ذرات نامناسب باشد؛ موتور کمی دیرتر  ولی حتما آسیب می بیند و اینجا اهمیت فیلتر نمایان می شود.

فیلتر مسئولیت دارد ذرات مضر برای موتور را جذب کرده و امر روانکاری موتور را بدون وجود این ذارت مدیریت کند. اما کوچکترین ضعفی در فیلتر موجب بروز اشکال در کارکرد موتور و احتراق ناقص خواهد شد. احن=تراق ناقص یعنی ورود ذراتی کمتر از 2.5 میکرون (هر میکرون یک هزارم میلی متر است) از اگزوز خودرو به هوای شهر و جاده که می توانند از ریه رد شده و همراه خون به مغز برسند. کودکان، خصوصاً نوزادن، زنان باردار و سالمندان اولین قربانین این قاتل نامرئی هستند.

سرویس دوره‌ای، بخش مغفول استفاده از خودرو

سن، کارکرد، قیمت و هیچ چیز دیگری نمی تواند مانع از ضرورت سرویس هاس خودرویی شود. این ضرورت برای تمامی خودروهای سبک، سنگین و ماشین آلات وجود دارد. هرچقدر هم خودرو بروز باشد و بهترین سوخت و روغن را دریافت کند نمی‌تواند بی نیاز از تعویض منظم تمامی فیلتر باشد. رانندگان خودروهای شخصی یا تجاری باید خود را مسئول بدانند. فردسوگی پیش از موعد خودرو و کاهش راندمان خودرو بخش کوچک غفلت از سویس‌های دورهای است. آلودگی محیط زیست و آسیب دیدن مردم غیر قابل بخش است.

لزوم آموزش مکانیک‌ها و تعویض کنندگان روغن

گاهی مشاهده می شود همکاران عزیز تعویض کننده روغن به صرف همه رزوه بودن از یک فیلتر در دو خودروی متفاوت استفاده می کنند که خارج دستورر تولیدکننده فیلتر و مضر خواهد بود. مواردی از این دست در تعویض روغن، فیلتر و تنظیم موتور فراوان دیده می‌شود که همگی موجب آفت بهره‌وری خودرو، کاهش عمر و آلودگی‌های زست محیطی می گردد.

تولید فیلتر

ساخت برخی فیلترهای هوا یا روغن ساده بنظر می‌رسد و سازندگان به اصطلاح زیرپله‌ای اقدام به تولید آن‌ها می‌کنند. اما واقعیت این است که فیلتر بنا بر وظیفه بسیار مهمی که در کارکرد خودرو، سلامت راننده و سرنشین و حفظ محیط زیست دارد. یک محصول بسیار تکنیکال است. مواد اولیه آن خصوصاً ماده جاذب، درزبندی و سایر مشخصات فنی آن اهمیت فوق‌العاده‌ای دارند. تولید کنندگان فیلتر برای رسیدن به فیلتر مناسب و مواد مورد استفاده آن دائماً در حال تحقیق و مانیتورکردن کارکرد فیلترها هستند. بنابراین نمی تواند با مهندسی معکوس شکلی، فیلتر ساخت و در خودرو بکار برد. اینجا مسئولیت ارائه دهندگان خدمات سرویس دورها ی تخصص و دانش ایشان نمایان می‌شود. یکی از معروف‌ترین برندهای خارجی فیلتری به ایران صادر کرده بود ما به نماینده آن شرکت اعلام ضعف کارکردی کردیم. این نماینده  که افتخاری برای بازرگانان ایرانی است موضوع را با شرکت مربوطه خارجی  مطرح کرد. معمولا این شرکت‌ها در این موارد بسیار حساس هستند و اگر گزارش‌دهنده ایراد نتواند ادعای خود را ثابت کند برخورد سختی خواهند داشت و حتی ممکن است طلب خسارت نیز بکنند. چون برای محصول و برند خود ارزش قائل هستند. اما تاجر ایرانی با اعتمادی که به این مجموعه داشت موضوع را دنبال کرد. نمایندگان شرکت خارجی  به ایران سفر و موضوع را مستقیما با ما بررسی کردند پس از اثبات حرف ما بسیار متعجب شدند چون انتظار نداشتند در ایران تا این حد اطلاعات فنی و دقت نظر وجود داشته باشند از ما برای همکاری با شرکتشان دعوت کردند و تمامی فیلترهای خود را برای اصلاح مرجوع کردند.

آمادگی همکاری با اتحادیه ها و انجمن های مربوطه برای آموزش و تدوین دستورالعمل‌های سرویس های دوره‌ای

ما باید در مورد سرویس‌های دوره‌ای دستورالعمل های کامل و دقیقی داشته باشیم تا از سرمایه‌های ملی و جان شهروندان حفاظت شود. فقط در تهران بیش از 10 هزار واحد ارائه دهنده خدمات سرویس‌کاری خودرو وجود دارد که به بیش 4 میلیون خودروی محلی و عبوری سرویس می‌دهند. اما بسیاری از آن‌ها آموزش ندیده تا آموزش کامل دریافت نکرده‌اند. یکی از اهداف گروه خدماتی اسدی ایجاد زمینه و فعالیت در این مورد است که امیدواریم با همکاری صنوف و اتحادیههای مربوطه هرچه زودتر اجرایی شود.

  • احتراق, استاندارد خدمات, استاندارد قطعات خودرو, تعمیرکاران, تولیدکنندگان, روغن, سرویس دوره ایی, فیلتر, گروه اسدی, مهندسی معکوس
قبلیقبلمیلاد امام حسن عسکری
بعدیپیشنهاد نایب رئیس اتاق ایرانبعدی

افزایش قیمت خودروهای برقی تسلا، فورد و جنرال موتورز

مرتضی مهدوی 10 تیر 1401

تامین مواد اولیه مهم ترین چالش تولید قطعات در کشور

محمدمهدی بشارت‌نیا 09 تیر 1401

این بوها در خودرو یعنی خبر بدی در راه است

محمدامین الهی 08 تیر 1401

قیمت خودرو در 7 تیر 1401 + وانت کاپرا 619 میلیون

سارا رستگار 07 تیر 1401

افت قیمت خودرو چگونه محاسبه می شود؟ مواردی که قیمت ماشین را پایین می اورد

عبدالعلی مجد 11 تیر 1401

طرح استیضاح وزیر صمت در راستای مشکلات وضعیت بازار و صنعت خودرو بود

سارا رستگار 11 تیر 1401

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قطعات خودرو TV

بازدید مهندس برادران از نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

مرصاد رنگرز 12 تیر 1401

گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

مرصاد رنگرز 09 تیر 1401

گزارش تصویری اولین روز نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

محمدمهدی بشارت‌نیا 09 تیر 1401

تماشا کنید : معرفی نمایشگاه اتومکانیک سپاس

مرصاد رنگرز 29 خرداد 1401

اخبار صنعت خودرو

تاریخ خودرو : دو میلیونمین دستگاه خودروی کامارو ساخته شد
خریداران خودرو چند نوع مالیات باید بپردازند؟
شرایط پیش فروش سه محصول شرکت زامیاد اعلام شد
کاهش سرعت رشد زیان انباشته با تغییر در ترکیب تولید
خودرو هوشمند در دولت سیزدهم ساخته می شود
عرضه جدیدترین محصولات بهمن در نمایشگاه تبریز
شرایط ­دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان
جهش کیفیت در زنجیره ارزش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو
طراحی و تولید خودروی مشترک ایرانی ـ روسی ـ ترکی
بحران ریزتراشه در خودروسازی
فروش از تولید سبقت گرفت
موتور خودروسازی گرم شد
سامانه یکپارچه فروش الزامات حقوقی و قضایی دارد
کشف خودروی کلاسیک تریموف انگلیسی در میناب/ قاچاقچیان سفارش واردات می‌گیرند!
قیمت خودرو در 13 تیر 1401 + دنا پلاس 445 میلیون

برترین‌های قطعات خودرو

مدیر بازاریابی بالین تک: محدودیت واردات خودرو انگیزه رقابت را در واحدهای قطعه‌سازی از بین می‌برد
مدیرعامل نوین پارت: هیچ‌کس از عدم ثبات قیمت ارز سود نمی‌برد
ابوالفضل کریمی مدیرعامل سانیار صنعت: به تولید کالای با کیفیت و به‌روز متعهدیم
خیز بلند سیل‌گسترسالاران برای کسب 25 درصد بازار اورینگ کشور
اصلش پلاس تکسه
خرید مطمئن لنت ترمز ژرمن تکس
فولاد آذین سهند
شرکت ماشین لنت تهران
شرکت راین گستر
شرکت سوخت آما

وب‌گردی

بستن