قطعات خودرو

افزایش محصولات سایپا در بازار روسیه

سایپا

مدیر صادرات سایپا با اشاره به افزایش عرضه محصولات سایپا در بازار روسیه گفت: با توجه به پتانسیل های وسیع کشور، فضای مناسبی برای فعالیت در حوزه اوراسیا به ویژه در صنعت خودرو شکل گرفته است.

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپا نیوز، منصور ابطحی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اسپوتنیک در تهران، درباره صادرات محصولات سایپا به روسیه و همچنین تاکید اهمیت استراتژیک منطقه اوراسیا برای صادرات خودرو اوراسیا قلمرو گمرکی با جمعیت بیش از 300 میلیون نفر شامل 5 کشور روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و ارمنستان است که مقر روسیه در آن قرار دارد که در نظر گرفته شده است. یکی از بازارهای استراتژیک و مهم فروش گروه خودروسازی سایپا است که در ابتدا سایپا قطعات خودرو را به منطقه اوراسیا صادر می کرد اما از سال گذشته با حضور در نمایشگاه های موثر مرتبط با صنعت خودرو در روسیه، صادرات خودرو نیز آغاز شد.

 

وی با تاکید بر اینکه فرآیند صادرات محصولات سایپا با ارسال خودروهای تکمیل شده (CBU) آغاز می شود و پس از دریافت بازخورد مناسب از مشتریان و پذیرش در بازار هدف، فاز دوم فعالیت صادراتی یعنی تولید و مونتاژ معرفی می شود. امیدواریم به زودی شاهد افزایش عرضه محصولات سایپا در بازار روسیه، بلاروس و سایر کشورهای عضو اوراسیا باشیم. من قویاً معتقدم که در شرایط فعلی و با توجه به پتانسیل های عظیم کشور، فضای بسیار مناسبی برای فعالیت در منطقه اوراسیا به ویژه در صنعت خودروسازی ایجاد شده است.

 

وی گفت: مدیر صادرات گروه خودروسازی سایپا تاکید کرده است که این گروه در صادرات محصولات خود به روسیه با شکست مواجه نشده و شایعات در منطقه صحت دارد. رسوایی رسانه ای. “در بهمن ماه سال گذشته با دو شرکت “بست موتورز” قراردادی بین روسیه و بلاروس “ارز لاکی” برای توزیع خودروهای سواری گروه سایپا در بازارهای دو کشور تنظیم و امضا شد. و خدمات پس از فروش، شرکت به حالت تعلیق درآمد و هیچ معامله خودرویی با آنها فسخ نشد، سال گذشته و به زودی قرارداد به صورت یک طرفه فسخ می شود.از سوی “سایپا” اما با نمایندگان بلاروس در حال نهایی کردن پروژه های صادراتی به روسیه و بلاروس و همچنین مرحله نهایی هستیم. دریافت استانداردها برای معرفی خودرو به بازار روسیه.

 

 

وی با بیان اینکه محصولات سایپا با همکاری شرکت لاکی کرنسی به زودی در بازارهای روسیه و بلاروس عرضه می شود، گفت: تعدادی از محصولات سایپا (به صورت نمونه) برای بازاریابی و تست استاندارد به کشورهای بلاروس و روسیه ارسال شده است و بعد از موفقیت در مرحله اول یعنی. توزیع خودرو به صورت CBU، در مدت کوتاهی به مرحله دوم (تولید خودرو در روسیه) می رویم.

 

 

مدیر صادرات گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده خودروهای کلاس B (کویک و ساینا) و C (شاهین) برای بازار خودرو روسیه و بلاروس در نظر گرفته شده است که این سه خودرو با گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه می شوند. همچنین در آینده نزدیک خودروهای تجاری با ظرفیت های بار متفاوت به کشورهای مذکور صادر خواهد شد که از جمله آنها می توان به محصولات زامیاد، محصولات سایپا دیزل، سایپا 151 و سایپا 251 اشاره کرد.

 

ابطحی تاکید کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای سایپا علاوه بر صادرات خودروهای سواری و تجاری، صادرات قطعات خودرو به منطقه اوراسیا است. قطعات پس از فروش، به عنوان مثال. به جای مصرف کنندگان

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *