قطعات خودرو

افزایش کمیت و کیفیت خودرو در دستورکار خودروسازان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: وضعیت خدمات پس از فروش و عرضه قطعات یدکی در بازار نسبت به گذشته بهبود یافته است و امیداریم با تولید کیفی و کمی که خودروسازان در دستور کار خود دارند،‌ شاهد عرضه محصولات جدید در بازار خودرو باشیم.

بابک احمدی در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در هجدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران،‌ اظهارداشت: گروه خودروسازی سایپا موتورهای جدید خود ME16) و M24 پلاس) را در این نمایشگاه عرضه کرده است، ‌لذا امیدواریم که با سرعت این موتورها و خودروهای جدید این مجموعه به تولید انبوه برسد. تولید کیفی و کمی،‌ موتور و محصولات از موضوعاتی است که وزارت صمت دنبال می کند و شرکت‌های خودروسازی نیز این امر را در دستور کار خود قرار دادند.

 

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) افزود: یکی از کاستی‌های که در دوره های گذشته شاهد بودیم،‌ عدم توجه خودروسازان به وضعیت بازار خدمات پس از فروش بود. خوشبختانه در دولت سیزدهم این امر مورد توجه قرار گرفته و اکنون اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است؛ به گونه‌ای که عرضه قطعات تقلبی خودرو در بازار سیر نزولی گرفته است و مردم با شرایط بهتری می توانند لوازم یدکی خودرو را خریداری کنند.

گفتنی است،‌ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی لوازم، قطعات و مجموعه های خودرو  با حضور بیش از ۵۸۰ شرکت داخلی و بیش از ۴۶۹ شرکت کننده خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *