قطعات خودرو

اولین سامانه دانش‌بنیان خودرویی کشور توسط ایران‌خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو برای شناسایی مهارت های دانشی خارج از گروه، از مهارت های مختلفی از جمله برنامه های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و برنامه نان وزات عطاف و بهبود ارتباطات و گسترش کسب و کار استفاده کرده است. ، پایگاه اطلاعاتی خود را با استفاده از تخصص موجود در اداره عطاف توسعه داده است.

 

حاصل این همکاری توسعه اولین سامانه دانش بنیان خودرو کشور به آدرس https://ikco.nan.ac بود.
این سامانه که پتانسیل رشد دارد، بستری مناسب برای ارتباط مستقیم بدون مدیریت و شرکت های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در سطح گروه های صنعتی برای پاسخگویی به نیازهای فناورانه صنعت خواهد بود.
در این سامانه امکان ثبت شرکت های دانش بنیان، ارائه توانمندی های آنها بر اساس طبقه بندی رشته های علمی و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ارسال نیازهای محاسبه شده شرکت ها و معاونان گروه صنعتی ایران خودرو وجود دارد. . به شرکت های مبتنی بر دانش و در آینده نزدیک دانشگاه های کشور.
طراحی و توسعه این سامانه با مشاوره و مرکزیت مدیریت و نظارت شرکت های تولیدی و دانش بنیان ایران خودرو و حمایت موسسه ISC وزارت عطاف بدون هزینه و صرفا انجام شد. تخصص این مرکز در مدت هشت ماه.
این سامانه می تواند زیرساخت توسعه زیرساخت های وب سایت جامع ایران خودرو نیز باشد.
لازم به ذکر است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فناوری های بازار با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزیر علوم و فناوری، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود. فناوری و نوآوری.
وزارت علوم، معاونت پژوهشی وزارت علوم، رئیس ستاد برگزاری هفته ملی پژوهش و فناوری گروه صنعت خودرو ایران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار کرد. 20 دسامبر. از روز ۲۰ تا ۲۲ آذرماه در محل مصلی تهران برپا خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *