قطعات خودرو

تاریخ خودرو : استودبیکر و پورشه قرارداد همکاری امضا کردند

استودبیکر و پورشه قرارداد همکاری امضا کردند. استودبیکر و پورشه قرارداد همکاری امضا کردند. زمانی که شرکت خودروسازی استودبیکر و شرکت خودروسازی پورشه در روز 26 اردیبهشت ماه در سال 1331 خورشیدی برابر با روز 16 می در سال 1952 میلادی، قراردادی را برای توسعه مشترک یک مدل جدید برای این خودروساز آمریکایی امضا کردند، یک شراکت غیرمعمول خودرویی شکل گرفت. این همکاری با کمک واردکننده مشهور مکس هافمن آغاز شد، که پیشنهاد کرد خودروساز مستقر در ایندیانا می تواند با کمک دکتر فردیناند پورشه از روش هایی برای بهبود عملکردهای قدیمی/ فیس­لیفت استفاده کند. گفتگوهای بعدی منجر به یک معامله رسمی شد. پورشه به زودی نخستین ایده خود را ارائه کرد که اساساً یک پورشه 356 چهار در بود. پسران ایندیانا کمتر از این خودروی مفهومی هیجان زده بودند، اما کاملاً منصرف نشدند. آنها پورشه را دوباره فرستادند. تلاش بعدی آنها که پورشه تیپ 542 و استودبیکر زد-87 نامگذاری شد، شاهد تحویل سه نمونه اولیه در سال 1332 ش (1953 م) بود. زمان بندی نمی توانست بدتر از این باشد.    

آغاز همکاری تاریخی: پورشه – استودبیکر

استودبیکر و پورشه قرارداد همکاری امضا کردند و یک شراکت غیرمعمول خودرویی شکل گرفت

 استودبیکر و پورشه قرارداد همکاری امضا کردند. زمانی که شرکت خودروسازی استودبیکر (Studebaker) و شرکت خودروسازی پورشه (Porsche) در روز 26 اردیبهشت ماه در سال 1331 خورشیدی برابر با روز 16 می در سال 1952 میلادی، قراردادی را برای توسعه مشترک یک مدل جدید برای این خودروساز آمریکایی امضا کردند، یک شراکت غیرمعمول خودرویی شکل گرفت.

مکس هافمن و کمک به همکاری

گفتگوهای بعدی میان استودبیکر و پورشه منجر به یک معامله رسمی شد و پورشه به زودی نخستین ایده خود را ارائه کرد

این همکاری با کمک واردکننده مشهور مکس هافمن (Max Hoffman) آغاز شد، که پیشنهاد کرد خودروساز مستقر در ایندیانا می تواند با کمک دکتر فردیناند پورشه (Dr. Ferdinand Porsche) از روش هایی برای بهبود عملکردهای قدیمی استفاده کند. گفتگوهای بعدی منجر به یک معامله رسمی شد. پورشه به زودی نخستین ایده خود را ارائه کرد که اساساً یک پورشه 356 (Porsche 356) چهار در بود.

خودروی مفهومی و ایندیانا

تلاش بعدی آنها پورشه تیپ 542 و استودبیکر زد-87 نامگذاری شد شاهد تحویل سه نمونه اولیه بود

خودروساز مستقر در ایندیانا کمتر از این خودروی مفهومی هیجان زده بودند، اما کاملاً منصرف نشدند. آنها پورشه را دوباره فرستادند. تلاش بعدی آنها که پورشه تیپ 542 (the Type 542) و استودبیکر زد87 (the Z-87) نامگذاری شد، شاهد تحویل سه نمونه اولیه در سال 1332 ش (1953 م) بود اما زمان بندی نمی توانست بدتر از این باشد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *