قطعات خودرو

تاریخ خودرو : بارنی اولدفیلد رکوردهای سرعت جدیدی را ثبت کرد

بارنی اولدفیلد رکوردهای سرعت جدیدی را ثبت کرد. پس از اینکه باب برمن دوست صمیمی بارنی اولدفیلد همکار راننده بزرگ مسابقات، در اثر غلتیدن خودروی او در یک مسابقه جان خود را از دست داد، اولدفیلد متعهد شد که مسابقه اتومبیلرانی را ایمن‌تر کند. او با فرد آفن هاوزر  و هری میلر  برای ساخت ماشین مسابقه ای گلدن سابمارین یا زیردریایی طلایی در سال 1296 ش (1917 م) همکاری کرد. اولدفیلد پس از آزمایش‌های فراوان، شروع به آزمایش محدودیت‌های ماشین کرد. با این کار او چندین رکورد سرعت را شکست. در طول آزمایش های خود، زیردریایی طلایی را با سرعت 80 مایل در ساعت (128.72  کیلومتر در ساعت) به یک مایل (1.609 کیلومتر) جدید رساند. در نهایت رکورد 50 مایل (80.45 کیلومتر) با سرعت 73.5 مایل در ساعت (118.261 کیلومتر در ساعت) رسید.

آغاز بارنی اولدفیلد و رکوردهای سرعت

اولدفیلد متعهد شد که مسابقه اتومبیلرانی را ایمن‌تر کند

بارنی اولدفیلد رکوردهای سرعت جدیدی را ثبت کرد. پس از اینکه باب برمن (Bob Burman)، دوست صمیمی بارنی اولدفیلد (Barney Oldfield)، همکار راننده بزرگ مسابقات، در اثر غلتیدن خودروی صندلی راننده باز (open cockpit car) او در یک مسابقه جان خود را از دست داد، اولدفیلد متعهد شد که مسابقه اتومبیلرانی را ایمن‌تر کند. او با فرد آفن هاوزر (Fred Offenhauser) و هری میلر (Harry Miller) برای ساخت ماشین مسابقه ای گلدن سابمارین (Golden Submarine) یا زیردریایی طلایی در سال 1296 ش (1917 م) همکاری کرد.

رکوردهای سرعت اولدفیلد

اولدفیلد پس از آزمایش‌های فراوان، شروع به آزمایش محدودیت‌های ماشین کرد

اولدفیلد پس از آزمایش‌های فراوان، شروع به آزمایش محدودیت‌های ماشین کرد. با این کار او چندین رکورد سرعت را شکست. در طول آزمایش های خود، زیردریایی طلایی را با سرعت 80 مایل در ساعت (128.72  کیلومتر در ساعت) به یک مایل (1.609 کیلومتر) جدید رساند. در نهایت رکورد 50 مایل (80.45 کیلومتر) با سرعت 73.5 مایل در ساعت (118.261 کیلومتر در ساعت) رسید.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *