قطعات خودرو

تاریخ خودرو : بانکی نادسن، مدیر جنرال موتورز و فورد متولد شد

بانکی نادسن، مدیر جنرال موتورز و فورد متولد شد. در روز 10 مهر ماه در سال 1291 خورشیدی برابر با روز 2 اکتبر در سال 1912 میلادی، سیمون نادسن، مدیر آینده صنعت خودرو، فرزند ویلیام نادسن متولد شد که بعدها رئیس جنرال موتورز شد. پدرش به او لقب بانکی را داد که به اصطلاح جنگ جهانی اول برای رفیق و همخوابگاهی اشاره دارد. سیمون نادسن به یک مدیر اجرایی موفق در صنعت تبدیل شد. حرفه خودروسازی او پس از اخذ مدرک مهندسی و سپس گرفتن یک موقعیت شغلی در صنعت خودرو آغاز شد. سیمون نادسن پس از انتخاب شدن به عنوان معاون جنرال موتورز، برای ریاست کنار گذاشته شد، امری که باعث شد سیمون نادسن جنرال موتورز را ترک کند و رئیس شرکت فورد موتور شود. نادسن پس از بازنشستگی به دیترویت بازگشت و بعدها بر اثر نارسایی قلبی درگذشت. بدون نادسن، آمریکا و در واقع جهان، ممکن بود با آینده بسیار تاریک تری روبرو شوند.

آغاز نادسن : مدیر مدیرها

سیمون نادسن به یک مدیر اجرایی موفق در صنعت تبدیل شد

بانکی نادسن، مدیر جنرال موتورز و فورد متولد شد. در روز 10 مهر ماه در سال 1291 خورشیدی برابر با روز 2 اکتبر در سال 1912 میلادی، سیمون نادسن (Semon Knudsen)، مدیر آینده صنعت خودرو، فرزند ویلیام نادسن (William Knudsen) متولد شد که بعدها رئیس جنرال موتورز شد. پدرش به او لقب بانکی (Bunkie) را داد که به اصطلاح جنگ جهانی اول برای رفیق و همخوابگاهی اشاره دارد. سیمون نادسن به یک مدیر اجرایی موفق در صنعت تبدیل شد. حرفه خودروسازی او پس از اخذ مدرک مهندسی و سپس گرفتن یک موقعیت شغلی در صنعت خودرو آغاز شد.

انتقال تاریخی نادسن

سیمون نادسن جنرال موتورز را ترک کرد و رئیس شرکت فورد موتور شد

سیمون نادسن پس از انتخاب شدن به عنوان معاون جنرال موتورز (GM)، برای ریاست کنار گذاشته شد، امری که باعث شد سیمون نادسن جنرال موتورز را ترک کند و رئیس شرکت فورد موتور (Ford Motor Company) شود. نادسن پس از بازنشستگی به دیترویت بازگشت و بعدها بر اثر نارسایی قلبی درگذشت. بدون نادسن، آمریکا و در واقع جهان، ممکن بود با آینده بسیار تاریک تری روبرو شوند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *