قطعات خودرو

شرایط اجاره خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، تمامی خودروها تحت پوشش بیمه کامل بدنه و شخص ثالث قرار دارند . این یکی از موارد مهم در قوانین اجاره خودرو می باشد زیرا امنیت و آسودگی شما باید تامین شود . ضمن مطالعه دقیق قوانین اتومبیل کرایه باید به شرایط بیمه خودرو در هنگام عقد قرارداد دقت فرمائید .

 

قرارداد اجاره خودرو مثل سایر قراردادهای رسمی ، تابع قوانین مدنی کشور می باشد . در ادامه این مقاله به شرایط اجاره خودرو می پردازیم .

 

 

بیمه خودروی اجاره ای چگونه است ؟

تمامی خودروها تحت پوشش بیمه کامل بدنه و شخص ثالث قرار دارند . این یکی از موارد مهم در قوانین اجاره خودرو می باشد زیرا امنیت و آسودگی شما باید تامین شود . ضمن مطالعه دقیق قوانین اتومبیل کرایه باید به شرایط بیمه خودرو در هنگام عقد قرارداد دقت فرمائید .

 

 

مدارک مورد نیاز اجاره خودرو

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو بسیار مهم می باشد . داشتن حداقل ۱۹ سال سن برای متقاضی . فرد اجاره کننده باید حداقل یک سال از تاریخ صدور گواهینامه اش گذشته باشد .

 

ارائه کارت شناسایی معتبر ، چک یا سفته به مبلغ خودروی مورد اجاره

مدرک احراز سکونت یا شغلی (اجاره نامه ، سند ملکی ، فیش حقوقی یا جواز کسب)

۲ میلیون تومان جهت خلافی راهنمایی و رانندگی که تا ۷۰ روز نزد شرکت خواهد ماند .

افرادی که دسته چک ندارد می توانند از راه های جایگزین مانند اجاره خودرو بدون چک و سفته استفاده کنند .

 

قوانین پلیس برای خودروهای متخلف چیست ؟

طبق قوانینی که در سایت رسمی راهور ناجا ذکر شده است ، مسئولیت هرگونه تخلف ، بر عهده راننده ماشین خواهد بود و بسته به مجازات تعیین شده ، حتی ممکن است شخص برای همیشه یا مدتی از رانندگی محروم و یا متهم به حبس یا قصاص و … گردد . در صورتی که بدون اطلاع مالک توسط اتومبیل مشروبات الکلی حمل شود ، مجازات این تخلف شامل راننده و شخصی که خودرو را اجاره کرده خواهد بود و مالک می‌ تواند پس از احراز هویت خود و ثابت کردن مالکیت خود ، خودرو را تحویل بگیرد و مسئولیتی در قبال آن تخلف نخواهد داشت .

 

اجاره خودرو

اجاره ی ماشین های متنوع از آن دسته روند هایی است ، که اگر به شکل درستی از سوی مجموعه های کرایه اتومبیل طراحی شود ، می تواند باعث ایجاد اعتماد از جانب شرکت تامین کننده ی خودرو و اجاره کننده ی شود . بنابراین هر چه که این کار با آگاهی بیش تری انجام شود ، رضایت هر دو طرف بیش تر خواهد بود .

 

مواردی وجود دارد که مشتری ، هرچه بیش تر بداند با اعتماد بیش تری وسایل نقلیه را اجاره و هزینه آن را پرداخت می کند . این مشتری در آینده شرکت را به عنوان برندی معتبر در این صنعت خواهد شناخت و به دیگران معرفی خواهد کرد . فرد باید بداند هر کدام از مفاد قرار داد به چه معنایی می باشد و چه مسئولیت قانونی و یا مالی را برای او ایجاد خواهد کرد .

 

 

اجاره ماشین در تهران

اجاره ماشین در تهران از جمله خدمات موسسات اجاره خودرو محسوب می شود و در واقع اجاره ماشین را به صورت منطقه ای انجام می دهند . تهران از جمله بزرگ ترین شهرهای دنیاست باید در جهت پوشش دهی آن به صورت منطقه ای کار کرد . البته اجاره خودرو برخی به جهت گردشگری می باشد مثل اجاره ماشین در کیش و یا کرایه ماشین در برخی مناطق شمال شهر یا شهر های زیارتی مثل مشهد و حتی اجاره ماشین در اصفهان به علت توریستی بودن این شهر ها کاربرد فراوانی دارد . اجاره ماشین ها امکان تردد در هر جایی را برای شما فراهم خواهد کرد و در واقع موسیات اجاره ماشین این امکان را باید برای مشتریان خود فراهم سازد که صد البته این وظیفه را به نحو احسن انجام خواهند داد .

 

 

موسسه های کرایه اتومبیل در این زمینه همت کرده اند و تخصص های مختلف را در مجموعه خود جمع آوری کرده اند این امر موجب شده تا مشتریان این موسسه پس از اجاره اولین خودرو برای دفعات دیگر نیز با مراجعه به شرکت و اجاره ماشین های دیگر یا همان خودرو رضایتمندی عملی خود را نشان دهند .

 

استقبال روز افزون مردم از صنعت اجاره ماشین به دلیل این است که هزینه اجاره ماشین برای کارها به مراتب به صرفه تر از خرید همان خودرو مورد نظر می باشد به همین دلیل است که مردم بی آن که نگران خرابی خودرو یا افت قیمت آن و یا سایر مسائل دیگر مربوط به مالکیت آن داشته باشند در زمان مورد نظر و مورد نیازشان همان خودرو را اجاره می کنند .

 

از دیگر خدمات موسسات اجاره ماشین به سازمان ها و ادارات دولتی و نیمه دولتی و شرکت‌ های خصوصی می باشد . این ادارات و موسسات و شرکت ها عمدتاً خودرو های مورد نظرشان را به صورت ماهانه یا سالانه اجاره خواهند کرد و از تخفیفات بیش تری نیز برخوردار می‌ شوند . در این موارد شرکت کرایه خودرو به صورت ماهانه خودرو را جهت سرویس برای چند ساعتی تحویل می گیرد و پس از بررسی و بازدید فنی آن را مجدد به مشتری مسترد می کنند به این صورت خودروها همواره آماده سرویس دهی به مشتریان ارائه می شوند . هتل‌ ها و موسسات توریستی و گردشگری و شرکت های تجاری خصوصی و دولتی و مسافرین خارجی و داخلی فرودگاه ها از مشتریان دائمی شرکت های کرایه دهنده خودرو می باشند .

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *