قطعات خودرو

تاریخ خودرو : تراویس پاسترانا، چهره نامی ورزش‌های موتوری متولد شد

تراویس پسترانا، چهره نامی ورزش‌های موتوری متولد شد. اگر از طرفداران وسایل چرخ دار هستید، احتمالا نام تراویس پسترانا را شنیده اید که در روز 16 مهر ماه در سال 1362 خورشیدی برابر با روز 8 اکتبر در سال 1983 میلادی، به دنیا آمد. در حالی که پسترانا شهرت خود را با دو چرخ به دست آورد، او با همه انواع وسایل نقلیه غریبه نیست. تراویس پسترانا در مسابقات قهرمانی رالی کراس جهانی یا سایر سری‌های حول محور سوپرکراس، موتور کراس و مسابقات رالی شرکت کرده است. البته او به شیرین کاری های غیر مرتبط با ماشین نیز علاقه دارد. یادتان هست که او بدون چتر نجات از هواپیما پرید؟ البته تراویس پسترانا به شیرین کاری های غیر مرتبط با ماشین نیز علاقه دارد. یادتان هست که او بدون چتر نجات از هواپیما پرید؟ تراویس پسترانا همچنین رکوردهای بسیاری را در مسابقات اتومبیلرانی و بدلکاری شکسته است، از جمله رکوردهایی که قهرمان دوران کودکی او ثبت کرده است. در سال 1397 ش / 2018 م، سه پرش در لاس وگاس در یک شب انجام داد که به زیبایی به پایان رسید.پسترانا پرش 149 فوتی (45.4 متر) را نیز به صورت زنده در تلویزیون انجام داد.

آغاز تراویس پسترانا

اگر از طرفداران وسایل چرخ دار هستید نام تراویس پسترانا را شنیده اید

تراویس پسترانا، چهره نامی ورزش‌های موتوری متولد شد. اگر از طرفداران وسایل چرخ دار هستید، احتمالا نام تراویس پسترانا (Travis Pastrana) را شنیده اید که در روز 16 مهر ماه در سال 1362 خورشیدی برابر با روز 8 اکتبر در سال 1983 میلادی، به دنیا آمد. در حالی که پسترانا شهرت خود را با دو چرخ به دست آورد، او با همه انواع وسایل نقلیه غریبه نیست. تراویس پسترانا در مسابقات قهرمانی جهان رالی کراس (Global RallyCross Championship) یا سایر سری‌های حول محور سوپرکراس (supercross)، موتور کراس (motocross) و مسابقات رالی شرکت کرده است.

پرش بدون چتر نجات از هواپیما

تراویس پسترانا به شیرین کاری های غیر ماشینی نیز علاقه دارد

البته تراویس پسترانا به شیرین کاری های غیر ماشینی نیز علاقه دارد. یادتان هست که او بدون چتر نجات از هواپیما پرید؟ تراویس پسترانا همچنین رکوردهای بسیاری را در مسابقات اتومبیلرانی و بدلکاری شکسته است، از جمله رکوردهایی که قهرمان دوران کودکی او ثبت کرده است. در سال 1397 ش / 2018 م، سه پرش در لاس وگاس (Las Vegas) در یک شب انجام داد که به زیبایی به پایان رسید.پسترانا پرش 149 فوتی (45.4 متر) را نیز به صورت زنده در تلویزیون انجام داد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *