قطعات خودرو

تاریخ خودرو : شرکت خودروسازی شورولت تاسیس شد

شرکت خودروسازی شورولت تاسیس شد. ویلیام دورانت و لوئی شورلت رسماً در روز 11 آبان ماه در سال 1290 خورشیدی برابر با روز 3 نوامبر در سال 1911 میلادی، شرکت شورلت موتور را تأسیس کردند. سال بعد شورولت کلاسیک سیکس ذهن مشتری ها را درنوردید، و شروع به فروش از کارخانه خود در فلینت میشیگان کرد که هر کدام دوهزار و پانصد دلار قیمت داشت. ویلیام دورانت و لوئی شورولت در سال‌های اولیه، در مورد انواع خودروهایی که این برند باید بسازد، خودروهای اسپرت در مقابل خودروهای لوکس، اختلاف نظر داشتند. این استدلال لوئیس را وادار کرد تا سهم خود از شرکت را در سال 1293 ش ( 1914 م) بفروشد تا به مسابقات اتومبیلرانی بازگردد. در همان سال شورولت تولید رویال میل رودستر را آغاز کرد و فروش شروع به اوج گرفتن کرد.

آغاز تاریخی شکوهمند : شورلت تاسیس شد

شورولت کلاسیک سیکس دوهزار و پانصد دلار قیمت داشت

شرکت خودروسازی شورولت تاسیس شد. ویلیام دورانت (William Durant) و لوئی شورلت (Louis Chevrolet) رسماً در روز 11 آبان ماه در سال 1290 خورشیدی برابر با روز 3 نوامبر در سال 1911 میلادی، شرکت شورلت موتور (Chevrolet Motor Company) را تأسیس کردند. سال بعد شورولت کلاسیک سیکس (Chevrolet Classic Six) ذهن مشتری ها را درنوردید، و شروع به فروش از کارخانه خود در فلینت (Flint) میشیگان (Michigan) کرد که هر کدام دوهزار و پانصد دلار قیمت داشت.

اختلاف نظر دورانت و شورولت

ویلیام دورانت و لوئی شورولت در مورد خودروهایی که این برند باید بسازد اختلاف نظر داشتند

ویلیام دورانت و لوئی شورولت در سال‌های اولیه، در مورد انواع خودروهایی که این برند باید بسازد، خودروهای اسپرت (sporty cars) در مقابل خودروهای لوکس (luxury cars)، اختلاف نظر داشتند. این استدلال لوئیس را وادار کرد تا سهم خود از شرکت را در سال 1293 ش ( 1914 م) بفروشد تا به مسابقات اتومبیلرانی بازگردد. در همان سال شورولت تولید رویال میل رودستر (Royal Mail roadster) را آغاز کرد و فروش شروع به اوج گرفتن کرد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *