قطعات خودرو

تاریخ خودرو : فروچو لامبورگینی متولد شد

فروچو لامبورگینی متولد شد. فروچو لامبورگینی در روز 8 اردیبهشت ماه در سال 1295 خورشیدی برابر با روز 28 آوریل در سال 1916 میلادی، در شهر کوچک رناتزو در ایتالیا از پدر و مادری کشاورز که در کار کشت و فروش انگور بودند، به دنیا آمد. فروچو لامبورگینی پس از تحصیل در یک موسسه فنی، به نیروی هوایی سلطنتی ایتالیا در طول جنگ جهانی دوم پیوست. سرانجام در سال 1326 ش (1947 م) فروچو لامبورگینی به خانه بازگشت و سال بعد با مجموعه ای از مهارت های خود شرکت لامبورگینی تراتوری را تأسیس کرد. لامبورگینی چند دستگاه خودروی فراری داشت. همانطور که در داستان ها آمده است، فروچو لامبورگینی از انواع قطعات فراری خود و همچنین خدمات پس از فروش دریافتی خود از فراری، ناراضی بود. فروچو لامبورگینی تصمیم گرفت که سرمایه‌گذاری خود در زمینه تولید و ساخت خودرو را آغاز کند تا از فراری پیشی بگیرد. تصمیم لامبورگینی منجر به تأسیس شرکت خودروسازی لامبورگینی در سال 1342 ش (1963 م) شد. نخستین محصول شرکت، نمونه اولیه لامبورگینی جی تی وی 350 (350 GTV) مدل سال 1342 ش (1963 م) بود. فروچو لامبورگینی پس از بازنشستگی، بیشتر منافع و سهام خود را در شرکت های مختلف خود را فروخت. لامبورگینی در حالی که گهگاه به تجارت مشغول می شد. فروچو لامبورگینی در سن 76 سالگی بر اثر حمله و سکته قلبی ای که پانزده روز پیش از مرگ دچارش شد، در روز 1 اسفند ماه در سال 1371 خورشیدی برابر با روز 20 فوریه در سال 1993 میلادی، درگذشت.  

آغاز فروچو لامبورگینی

فروچیو، شرکت لامبورگینی تراتوری را تأسیس کرد

فروچو لامبورگینی متولد شد. فروچو لامبورگینی (Ferruccio Lamborghini) در روز 8 اردیبهشت ماه در سال 1295 خورشیدی برابر با روز 28 آوریل در سال 1916 میلادی، در شهر کوچک رناتزو (Renazzo) در ایتالیا از پدر و مادری کشاورز که در کار کشت و فروش انگور بودند، به دنیا آمد. فروچو لامبورگینی پس از تحصیل در یک موسسه فنی، به نیروی هوایی سلطنتی ایتالیا در طول جنگ جهانی دوم پیوست. سرانجام در سال 1326 ش (1947 م) فروچو لامبورگینی به خانه بازگشت و سال بعد با مجموعه ای از مهارت های خود شرکت لامبورگینی تراتوری (Lamborghini Trattori) را تأسیس کرد.

لامبورگینی علیه فراری

لامبورگینی تصمیم گرفت که سرمایه‌گذاری خود در زمینه تولید و ساخت خودرو را آغاز کند

لامبورگینی چند دستگاه خودروی فراری داشت. همانطور که در داستان ها آمده است، فروچو لامبورگینی از انواع قطعات فراری خود و همچنین خدمات پس از فروش دریافتی خود از فراری، ناراضی بود. فروچو لامبورگینی تصمیم گرفت که سرمایه‌گذاری خود در زمینه تولید و ساخت خودرو را آغاز کند تا از فراری پیشی بگیرد. تصمیم لامبورگینی منجر به تأسیس شرکت خودروسازی لامبورگینی (Automobili Lamborghini) در سال 1342 ش (1963 م) شد. نخستین محصول شرکت، نمونه اولیه لامبورگینی جی تی وی 350 (350 GTV) مدل سال 1342 ش (1963 م) بود.

فروچو لامبورگینی پس از بازنشستگی

لامبورگینی بر اثر حمله و سکته قلبی ای که پانزده روز پیش از مرگ دچارش شد، درگذشت

فروچو لامبورگینی پس از بازنشستگی، بیشتر منافع و سهام خود را در شرکت های مختلف خود را فروخت. لامبورگینی در حالی که گهگاه به تجارت مشغول می شد. فروچو لامبورگینی در سن 76 سالگی بر اثر حمله و سکته قلبی ای که پانزده روز پیش از مرگ دچارش شد، در روز 1 اسفند ماه در سال 1371 خورشیدی برابر با روز 20 فوریه در سال 1993 میلادی، درگذشت.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *