قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین تبلیغات برای شورلت شول

نخستین تبلیغات برای شورلت شول انجام شد. ممکن است اگر روزنامه خود را در روز 3 مهر ماه در سال 1342 خورشیدی برابر با روز 25 سپتامبر در سال 1963 میلادی، باز می کردید، با تبلیغ یک شورلت کاملاً جدید، شول مواجه شده باشید. به طور رسمی توسط بانکی نادسن در کنفرانس مطبوعاتی روز بعد مشخص شد که شول تنها خودروی جدید ایالات متحده آمریکا برای مدل سال 1343 ش (1964 م) بود. شورلت شول که واژه ای عبری است، شکاف بین مدل‌های مختلف شورلت را پر کرد. در سال نخست، بیش از سسیصدهزار دستگاه (دقیقاً 338286 دستگاه) از مجموعه نمایندگی های فروش خارج شد. شورلت دو در، چهار در، کانورتیبل، و بدون صندوق در تمام طول تولید خود به بازار آمد. سومین و آخرین نسل از شول در سال 1352 ش (1973 م) به بازار آمد.

آغاز شول : مدلی یکتا

شول تنها خودروی جدید ایالات متحده آمریکا در آن سال بود

نخستین تبلیغات برای خودروی شورلت شول انجام شد. ممکن است اگر روزنامه خود را در روز 3 مهر ماه در سال 1342 خورشیدی برابر با روز 25 سپتامبر در سال 1963 میلادی، باز می کردید، با تبلیغ یک شورلت (Chevrolet) کاملاً جدید، یعنی خودروی شول (Chevelle) مواجه شده باشید. به طور رسمی توسط بانکی نادسن (Bunkie Knudsen) در کنفرانس مطبوعاتی روز بعد مشخص شد که شول (Chevelle) تنها خودروی جدید ایالات متحده آمریکا برای مدل سال 1343 ش (1964 م) بود.

شورلت شول و فروش مناسب

شول شکاف بین مدل‌های مختلف شورلت را پر کرد

خودروی شورلت شول (Chevelle) که واژه ای عبری است، شکاف بین مدل‌های مختلف شورلت را پر کرد. در سال نخست، بیش از سسیصدهزار دستگاه (دقیقاً 338286 دستگاه) از مجموعه نمایندگی های فروش خارج شد. خودروهای شورلت دو در، چهار در، کانورتیبل (convertible)، و بدون صندوق در تمام طول تولید خود به بازار آمد. سومین و آخرین نسل از خودروی شول در سال 1352 ش (1973 م) به بازار آمد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *