قطعات خودرو

کانسپت لکسوس LX 600 آلپاین لایف‌استایل رونمایی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، اغلب مردم لکسوس را با سدان‌های لوکس مانند ES 350 یا شاسی بلند‌های قدرتمند مانند LX 600 می‌شناسند. با این حال، لکسوس می‌خواهد به مشتریان خود یادآوری کند که شاسی بلندهای لوکس این برند قابلیت رانندگی آفرود هم دارند.

برای اثبات این موضوع، لکسوس در نمایشگاه SEMA ۲۰۲۲ کانسپت LX 600 آلپاین لایف‌استایل را رونمایی کرد. این کانسپت طراحی‌شده توسط شرکت هیراکو، به امکانات کاربردی و لوکس زیادی مجهز شده است تا سرنشینانش از سفر در فضای باز نهایت لذت را ببرند.

این مدل به یک سیستم بدنه زرهی آفرود شامل سپرهای جلو و عقب ساخته‌شده از فولاد مستحکم مجهز شده است. لایف‌استایل همچنین دارای باربند آلومینیومی با خنک‌کننده، صندلی‌های کمپینگ و جعبه‌های ساخت شرکت یتی است. این شاسی بلند آفرود از چرخ‌های ۲۰ اینچی ووسن HF-6 با تایرهای BF Goodrich A/T KO2 بهره می‌برد.

 

لکسوس LX 600 آلپاین

 

سیستم نورپردازی لایف‌استایل توسط شرکت ریجید ایندستریز ساخته شده است. این چراغ‌های پرنور نه تنها در سپرهای جلو و عقب قرار دارند، بلکه لکسوس آن‌ها را روی باربندها نیز نصب کرده است تا سرنشینان هیچ منظره‌ای را حتی در شب از دست ندهند.

شاید LX 600 از نظر عده زیادی یک شاسی بلند لوکس 4×4 شهری باشد، اما لکسوس با عرضه لایف‌استایل آن را به یک مدل آفرود قابل اعتماد تبدیل کرده است که قابلیت عبور از هر مسیری را دارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *