قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین نمایش سریال نایت رایدر

نخستین نمایش سریال نایت رایدر. سریال تلویزیونی نایت رایدر روز 4 مهر ماه در سال 1361 خورشیدی برابر با روز 26 سپتامبر در سال 1982 میلادی، نخستین نمایش خود را در بهترین زمان خود انجام داد. در این نمایش، دیوید هاسلهاف در نقش مایکل نایت یک مبارز علیه جنایتکاری، که یک پونتیاک ترانز ای ام سفارشی شده را می راند. بدلکار جک گیل  گیل ادعا می کند که آنها این خودروها را به قیمت یک دلار از پونتیاک دریافت کرده اند. تنها خودرویی که یونیورسال باید تمام قیمت آن را می پرداخت، خودروی قهرمان بود. پونتیاک با استودیو تماس می گرفت و می پرسید چند خودرو لازم است. پونتیاک اغلب وسایل نقلیه ای را به استودیو می داد که پیشتر آسیب دیده بودند. کی.آی.تی.تی، در سال 1363 ش (1984 م) تعمیرات اساسی دریافت کرد و یک فضای داخلی جدید برای همگام شدن با زمان دریافت کرد.

سریال تلویزیونی نایت رایدر

دیوید هاسلهاف نقش مایکل نایت یک مبارز علیه جنایتکاری را بازی کرد

نخستین نمایش سریال نایت رایدر. سریال تلویزیونی نایت رایدر (Knight Rider) روز 4 مهر ماه در سال 1361 خورشیدی برابر با روز 26 سپتامبر در سال 1982 میلادی، نخستین نمایش خود را در بهترین زمان خود انجام داد. در این نمایش، دیوید هاسلهاف (David Hasselhoff) در نقش مایکل نایت (Michael Knight) یک مبارز علیه جنایتکاری، که یک پونتیاک ترانز ای ام (Pontiac Trans AM) سفارشی شده مدل 1361 ش (1982 م) را می راند.

پونتیاک و خودروهای یک دلاری

خودروها را به قیمت یک دلار از پونتیاک دریافت کردند

بدلکار جک گیل (Jack Gill) گیل ادعا می کند که آنها این خودروها را به قیمت یک دلار از پونتیاک دریافت کرده اند. تنها خودرویی که یونیورسال باید تمام قیمت آن را می پرداخت، خودروی قهرمان بود. پونتیاک با استودیو تماس می گرفت و می پرسید چند خودرو لازم است. پونتیاک اغلب وسایل نقلیه ای را به استودیو می داد که پیشتر آسیب دیده بودند. کی.آی.تی.تی، در سال 1363 ش (1984 م) تعمیرات اساسی دریافت کرد و یک فضای داخلی جدید برای همگام شدن با زمان دریافت کرد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *