قطعات خودرو

تاریخ خودرو : هنری فورد دوم شرکت خودروسازی فورد را ترک کرد

هنری فورد دوم فورد را ترک کرد. در روز 18 شهریور ماه در سال 1361 خورشیدی برابر با روز 9 سپتامبر در سال 1982 میلادی، هنری فورد دوم اعلام کرد که خود را از هرگونه دخالت در شرکت خودروسازی فورد حذف می کند. فورد دوم، نوه هنری فورد، پس از مرگ پدرش ادسل در سال 1322 ش (1943 م) و فهمیدن اینکه هنری فورد اول به دلیل سلامتی بیمارش دیگر قادر به اداره فورد نیست، رئیس شرکت خودروسازی فورد شد. در زمانی که ادسل درگذشت، شرکت خودروسازی فورد میلیون‌ها دلار در ماه ضرر می‌کرد که تا حد زیادی به دلیل کارخانه‌های اروپایی ویران شده بود. زمانی که فورد دوم زمام امور را به دست گرفت، وظیفه بزرگ نجات تجارت خانوادگی را بر عهده گرفت. از طریق سازماندهی مجدد فرآیندهای تولید فورد و تجدید ساختار کارکنان آن، فورد دوم همه چیز را به مسیر خود بازگرداند. 

آغاز هنری فورد 2

فورد دوم، نوه هنری فورد رئیس شرکت خودروسازی فورد شد

هنری فورد دوم فورد را ترک کرد. در روز 18 شهریور ماه در سال 1361 خورشیدی برابر با روز 9 سپتامبر در سال 1982 میلادی، هنری فورد دوم (Henry Ford II) اعلام کرد که خود را از هرگونه دخالت در شرکت خودروسازی فورد (Ford Motor Company) حذف می کند. فورد دوم، نوه هنری فورد (Henry Ford)، پس از مرگ پدرش ادسل (Edsel Ford) در سال 1322 ش (1943 م) و فهمیدن اینکه هنری فورد اول به دلیل سلامتی بیمارش دیگر قادر به اداره فورد نیست، رئیس شرکت خودروسازی فورد شد.

وارث ضررها

شرکت خودروسازی فورد میلیون‌ها دلار در ماه ضرر می‌کرد

در زمانی که ادسل درگذشت، شرکت خودروسازی فورد میلیون‌ها دلار در ماه ضرر می‌کرد که تا حد زیادی به دلیل کارخانه‌های اروپایی ویران شده بود. زمانی که فورد دوم زمام امور را به دست گرفت، وظیفه بزرگ نجات تجارت خانوادگی را بر عهده گرفت. از طریق سازماندهی مجدد فرآیندهای تولید فورد و تجدید ساختار کارکنان آن، فورد دوم همه چیز را به مسیر خود بازگرداند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *