قطعات خودرو

تاریخ خودرو : کلمنت استودبیکر متولد شد

کلمنت استودبیکر متولد شد. او در روز 21 اسفند ماه در سال 1209 خورشیدی / شمسی برابر با روز 12 مارس در سال 1831 میلادی، به دنیا آمد. کلمنت استودبیکر و برادر بزرگترش هنری استودبیکر (Henry Studebaker) در سال 1231 ش (1852 م) شرکت اچ اند سی استودبیکر (H&C Studebaker) را در ساوث بند ایندیانا برای ساخت واگن و ارائه خدمات آهنگری تأسیس کردند. دو برادر کوچکتر استودبیکر به دو برادر استودبیکر دیگرشان ملحق شدند و آنها شرکت تولیدی برادران استودبیکر (Studebaker Brothers Manufacturing Company) را ایجاد کردند که در تجارت موفق شد و توانست به بزرگترین تولید کننده واگن در جهان تبدیل شود. شرکت تولیدی برادران استودبیکر تنها تولیدکننده وسایل نقلیه سنتی است که در روندی کاملاً موفقیت آمیز توانست به تولید کننده وسایل نقلیه مدرن تبدیل شود.

آغاز شکوه پیوستگی : کلمنت استودبیکر متولد شد

کلمنت استودبیکر و برادر بزرگترش هنری شرکت اچ اند سی استودبیکر را برای ساخت واگن و ارائه خدمات آهنگری تأسیس کردند

کلمنت استودبیکر (Clement Studebaker) متولد شد. او در روز 21 اسفند ماه در سال 1209 خورشیدی برابر با روز 12 مارس در سال 1831 میلادی، به دنیا آمد. کلمنت استودبیکر و برادر بزرگترش هنری استودبیکر (Henry Studebaker) در سال 1231 ش (1852 م) شرکت اچ اند سی استودبیکر (H&C Studebaker) را در ساوث بند (South Bend) ایندیانا در ایالات متحده آمریکا برای ساخت واگن و ارائه خدمات آهنگری تأسیس کردند.

شرکت تولیدی برادران استودبیکر : بزرگترین تولید کننده واگن

شرکت تولیدی برادران استودبیکر در کسب و کار و تجارت خود موفق شد و به زودی توانست به بزرگترین تولید کننده واگن در جهان تبدیل شد

دو برادر کوچکتر استودبیکر به دو برادر استودبیکر دیگرشان ملحق شدند و آنها شرکت تولیدی برادران استودبیکر (Studebaker Brothers Manufacturing Company) را ایجاد کردند. شرکت تولیدی برادران استودبیکر در کسب و کار و تجارت خود موفق شد و به زودی توانست به بزرگترین تولید کننده واگن در جهان تبدیل گردد.

راه موفقیت برادران استودبیکر

شرکت تولیدی برادران استودبیکر تنها تولیدکننده وسایل نقلیه ای سنتی که مدرن شد

افزون بر این باید یادآور شد که شرکت تولیدی برادران استودبیکر تنها تولیدکننده وسایل نقلیه ای است که با اسب ‌کشیده می شدند (وسایل نقلیه سنتی) و در روندی کاملاً موفقیت آمیز توانست به شرکت خودروسازی و تولید کننده خودرو (وسایل نقلیه مدرن) تبدیل شود.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *