قطعات خودرو

تحویل اولین سری تویوتا کرولا پلاک شده وارداتی به مشتریان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، تویوتا کرولا توسط شرکت معین خودرو به بازار عرضه شده، به عنوان یکی از خودروهای اقتصادی و پرفروش تویوتا شناخته می‌شود. نسل دوازدهم تویوتا کرولا با کد اتاق E210 وارد بازار جهانی شده و در نسخه‌های سدان، هاچ‌بک و استیشن واگن ارائه می‌شود. این خودرو از موتور 1.2 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر خانواده موتورهای سری 8NR تویوتا بهره می‌برد.

 

 

این خودرو با قیمتی در حدود دو میلیارد تومان برای مشتریانی که در دوره‌های گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و وجه خود را تکمیل کرده‌اند، در دسترس قرار دارد و خریداران طی یک تا دو هفته آینده خودروی خود را تحویل بگیرند.

 

 

تویوتا کرولا ۲۰۲۲

 

 

مشخصات فنی تویوتا کرولا 2023

 

در زمینه پیشرانه، این خودرو از موتور 1.2 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر بهره می‌برد که حداکثر 116 اسب‌بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور آزاد را ارائه می‌دهد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو در 10 ثانیه اعلام شده و مصرف سوخت ترکیبی آن 5.8 لیتر بر صد کیلومتر است.

 

گیربکس اتوماتیک CVT با 10 دنده مصنوعی ارائه شده و مجهز به حالت اسپرت نیز است.

 

خودروی سواری تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۲ مجهز به طیف کاملی از تجهیزات ایمنی و راحتی می‌باشد.

 

امکانات و تجهیزات تویوتا کرولا 2023

 

در بخش تجهیزات ایمنی مواردی همچون ۶ عدد کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری و کشش، دستیار حرکت در سربالایی، سنسور دنده عقب، رادار نگهدارنده مسیر و هشداردهنده تعویض خطوط به همراه سیستم کروز کنترل تطبیقی اشاره نمود که نشان از سطح بالای ایمنی این خودرو دارد.

 

به دلیل محدودیت‌های ارزش خودرو در حوزه واردات، تجهیزات رفاهی این خودرو در سطح متوسطی قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی می‌توان به سیستم صوتی و نمایشگر ۸ اینچی، کلاستر آنالوگ، صندلی‌های تنظیم‌شونده دستی با روکش پارچه‌ای، سانروف، آینه‌های جانبی برقی، چراغ‌های مه‌شکن و فرمان مجهز به دکمه‌های کنترلی اشاره کرد.

 

 

تویوتاکرولا 2023

 

 

قیمت و رقبای تویوتاکرولا 2023

 

تویوتا کرولا ۲۰۲۲ با قیمت دو میلیارد تومان در رقابت با سایر خودروهای وارداتی مانند هیوندای سوناتا و کیا اپتیما قرار دارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *