قطعات خودرو

تیپ‌بندی تویوتا کراون مدل 2023 اعلام شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، نسل جدید تویوتا کراون پس از حدود هفت سال، اکنون معرفی شده است. این خودرو در قالب‌های مختلف بدنه همچون کراس‌اوور، سدان معمولی، کراون اسپرت و استیشن عرضه خواهد شد. همچنین نسل جدید تویوتا کراون علاوه بر ژاپن، در آمریکای شمالی نیز به فروش خواهد رسید.

 

 

تمامی نسخه‌های این خودرو جدید با شیشه‌های مشکی رنگ به نمایش درآمده‌اند، چرا که تویوتا تمایل دارد نمای داخلی این خودرو همچنان ناشناخته باقی بماند. تویوتا در سال 2020 از فیس‌لیفت کراون صرف نظر کرد و به جای آن توسعه مدل جدید را در پیش گرفت.

 

 

 

 

تویوتا هنوز عقیده دارد که در دنیای شاسی‌بلندها و کراس‌اوورها، جایی برای یک سدان لوکس سنتی وجود دارد. با این تویوتا نیم نگاهی نیز به دنیای خودروهای شاسی بلند داشته است. تویوتا مدل کراون را با نشان اختصاصی این خودرو و برند خود به بازار آمریکا عرضه خواهد کرد و خبری از درج لوگو لکسوس برای این خودرو نیست.

 

 

 

 

نسخه قرمز رنگ در تصویر، این خودرو اسپرت است که ترکیبی از خودروهای لیفت بک و کراس‌اوورها است.

 

 

 

 

نسخه استیت از این خودرو، یک استیشن واگن است که تویوتا تمایل دارد آن را شاسی بلند کاربردی بنامد.

 

 

 

 

تویوتا کراون 2023 علاوه بر آمریکا و ژاپن، در 38 کشور دیگر نیز عرضه خواهند شد. تویوتا تخمین می‌زند که سالانه حدود 200000 دستگاه ز در سراسر جهان بفروشد. این خودرو تا اوایل سال 2024 در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *