قطعات خودرو

خودروی کی ام سی J7 بدون استتار در تهران دیده شد، سدان فست بک کرمان موتور

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، به تازگی عکسی ارسال شده که خودروی کی ام سی J7 سدان جدید کرمان موتور را بدون استتار روی خودروبر در تهران نشان می دهد. این خودرو در حقیقت Sehol A5 Plus است اما با نام KMC J7 به بازار ایران عرضه خواهد شد. هنوز کی ام سی J7 به صورت رسمی توسط کرمان موتور رونمایی نشده اما چند بار عکس های آن بدون استتار در فضای مجازی منتشر شده و حتی خودروبانک نیز طی روزهای گذشته، عکس های جاسوسی کی ام سی J7 را نیز منتشر کرده بود.

حال با انتشار این عکس، به نظر می رسد که به زمان رونمایی رسمی از خودروی KMC J7  نزدیک هستیم و طی روزهای آتی شاهد انتشار اطلاعات کامل تری از سوی این خودروساز خواهیم بود.

خودروی KMC J7 به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است و می تواند حداکثر 184 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 300 نیوتن متر در 1800 دور را تولید کند. گیربکس نصب شده روی این خودرو 6 سرعته دوکلاچه است. سدان KMC J7  دیفرانسیل جلو است و با توجه به طراحی این خودرو، باید کی ام سی J7 را در رده فست بک بدانیم و آن را تنها خودروی فست بک بازار بدانیم.

هنوز محدوده قیمتی این خودرو توسط کرمان موتور اعلام نشده اما با توجه به قیمت خودروی Sehol A5 Plus در بازارهای جهانی، باید قیمت آن را بین جک S5 فیس لیفت و کی ام سی K7 بدانیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *