قطعات خودرو

خودرو سوبا M4 محصول فرداموتورز با پلاک ملی به خیابان آمد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، محصول جدید و لوکس فردا موتورز که به تازگی با نام سوبا M4 پس از گذارندن مراحل قانونی حالا پلاک ملی را دریافت نموده و پا به خیابان‌های کشور گذاشته است.

این محصول در در دسته مینی ون‌ها قرار می‌گیرد با مشخصات فنی مناسب و امکانات و تجهیزات قابل توجه به عنوان محصول لوکس خودروسازی فردا با نام سوبا M4 معرفی شده است.

محصول جدید شرکت فرداموتورز برای بازار ایران در نمایشگاه خودرو تهران در سال ۱۴۰۱ معرفی شد. این مینی ون، دانگ‌فنگ فورثینگ u tour نام دارد که ژانویه 2022 به طور رسمی رونمایی شد و توسط این شرکت به تازگی روانه بازار گردیده است.

بازار مینی‌ون‌ها در مناطق جنوب شرق آسیا بسیار پرطرفدار است. به همین دلیل، شرکت‌های خودروساز چینی، کره‌ای و ژاپنی، انواع ون‌ها و مینی‌ون‌ها را در سبد محصولات خود دارند. با این حال، مشتریان ایرانی تا کنون به خرید مینی‌ون علاقه نشان نداده‌اند. شرکت فرداموتورز با عرضه مینی ون سوباM4 به بازار ایران، قصد تغییر سلیقه مشتریان را دارد.

 

نمای عقب سوبا M4 محصول فردا موتورز

 

 

مشخصات فنی سوبا ام ۴

سوبا ام ۴، خودرویی استاندارد با ظرفیت ۷ نفر که به تنهایی یک محصول لوکس و تشریفاتی در قالب یک خودروی خانوادگی به حساب می‌آید. این خودرو نه تنها برای رانندگی دارای ویژگی‌هایی همچون ۱۹۵ اسب بخار قدرت، ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور، جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه و بیشترین فضای کاربردی برای مسافران خود است، بلکه به شیوه لوکس هم به مشتریان ارائه می‌شود. در خودروی سوبا ام ۴، مسافران صف دوم هم می‌توانند از تنظیم برقی صندلی‌ها، سردکن و گرمکن استفاده کنند و همچنین یک میز تاشویی در جلوی خود دارند. در صف سوم نیز، مسافران دارای پنل تهویه مستقلی هستند و ویژگی‌هایی مانند چرم کاری، شارژر تلفن همراه و… در این بخش نیز دیده می‌شود. به علاوه، پشت سر صف دوم، نوع فرست کلاس با قابلیت تنظیم زاویه عرضی موجود است.

 

نمای جانبی سوبا M4 محصول فردا موتورز

 

 

جدول مشخصات فنی خودرو سوبا M4 محصول فردا موتورز

 

نام خودرو سوبا M4
کشور سازنده چین
سال طراحی 2022
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1481 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 195 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 285 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه
جعبه دنده 7 سرعته خودکار دوکلاچه
حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن 1715 کیلوگرم
اندازه 4850 طول – 1900 عرض – 1715 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2900 میلیمتر

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *