قطعات خودرو

دنزا N7 کراس‌وور تازه از سرزمین اژدها

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، دنزا برند جدید چینی که حاصل جوینت ونچر BYD با مرسدس بنز است، کراس‌اوور N7 خود را معرفی کرد. این کراس‌اوور با ماهیت اسپرت، فاصله از سطح زمین کمی دارد و در طراحی خارجی آن از الگوهای مطرح استفاده شده است.

N7 نسخه تولیدی کانسپت Inception به حساب می‌آید که سال گذشته معرفی شده بود. گرافیک چراغ‌های جلو با استایل Y شکل شبیه به محصولات لامبورگینی هستند در حالیکه خط شانه و پنجره در قسمت عقب به ماستنگ مک E شباهت دارد و در نمای عقب نیز چراغ‌های یک تکه متصل شبیه به محصولات پورشه است. با این وجود N7 چند ویژگی منحصر به فرد خود را دارد که شامل چراغ‌های دیلایت قرار گرفته بر روی سپر که با جلوپنجره ترکیب شده، خط کروم بالای پنجره‌های جانبی، بال بزرگ عقب، رینگ‌های پنج پره، دستگیره‌های مخفی و دفیوزر های تک می‌شود که به آیرودینامیک خودرو نیز کمک می‌کند.

 

دنزا N7 مانند D9 در هر دو سمت پورت شارژ دارد و می‌توان در تصاویر حسگرها و دوربین‌های لیدار را مشاهده کرد که حاکی از وجود سیستم خودران در این خودرو است. متاسفانه هیچ تصویری از کابین خودرو منتشر نشده اما می‌توان حدس زد که مانند دیگر محصولات الکتریکی بازار این خودرو نیز از کابینی کاملا دیجیتالی بهره ببرد. مانند کابین هیچ اطلاعاتی از قوای فنی این کراس‌اوور منتشر نشده اما باید انتظار داشت که این خودرو در دو نوع پلاگین هایبرید و الکتریکی به بازار عرضه شود.

 

دنزا N7 در ماه‌های آینده به بازار چین راه پیدا می‌کند و احتمالا قیمتی در حدود 57.504 دلار داشته باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *