قطعات خودرو

رکورد تولید سال گذشته در 10 ماه سال جاری شکسته شد

فنرسازی رز
مدیرعامل گروه فنر سازی زر گفت: شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با تولید 10 هزار و 36 تن از انواع محصولات تا تاریخ 20 دی ماه سال جاری موفق به  شکستن رکورد تولید کل سال 1401 شد.

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز، امید حیدری با اعلام این خبر گفت: شرکت “فنرسازی زر” با دلسوزی و تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان در 20 دی ماه سال جاری با تولید 10.36 به افزایش تولید ادامه داد. نسبت به مدت مشابه با 25 درصد افزایش تولید از سقف تولید سال قبل فراتر رفت، در حالی که رکورد کل تولید این شرکت در سال 1401، 10 هزار و 35 تن بود.

 

 

حیدری افزود: هدف اصلی استفاده از ظرفیت و سرمایه موجود برای رشد تولید است که به نام شعار سال بر آن تاکید شده و به وضوح در راستای برنامه ریزی های مدیریت عالی گروه سایپا است و در این راستا بانیان فنر سازی زر  این اجرا را انجام داد و توانست گام بلندی در جهت شعار سال بردارد.

 

 

مدیرعامل گروه فنرسازی زر گفت: شرکت دانش بنیان فنرسازی زر همزمان با 60 سالگی خود علاوه بر افزایش تولید در 9 ماهه سال جاری و افزایش 26 درصدی نسبت به سال قبل به موفقیت هایی دست یافته است. در 12 سال گذشته، شرکت این گروه برای تبدیل شدن به درجه یک (تیروان) شرکت‌های گروه در مسیر ورود به بازارهای صنایع بالادستی فنر قرار گیرد.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه ها و پروژه های راهبردی تعریف شده، در آینده نزدیک شاهد اجرای ماموریت ها و همچنین ارتقای کیفی و همچنین افزایش معاملات تولید و توسعه سبد جدید محصولات باشیم.  شرکت “گروه خودروسازی سایپا” و این شرکت تصمیم گرفته اند در سال آینده بیش از پیش در عرصه تولید و فروش رونق داشته باشند و رضایت علاقه مندان را به دست آورند.

 

 

لازم به ذکر است که محصولات شرکت فنرسازی زر در سه گروه مشتریان شامل: خودروسازان، فروش و بخش های تخصصی بازار تولید و توزیع می شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *