قطعات خودرو

سانگ یانگ رکستون با بروزرسانی های جدید عرضه شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، برند کره‌ای KG Mobility که در گذشته سانگ یانگ نامیده می‌شد، شروع موفقی را پس از تزریق سرمایه و یافتن مالک جدید آغاز کرده است. این شرکت در حال به روز رسانی برخی مدل‌ها است و البته مدل‌های جدید را نیز به زودی وارد بازار می‌کند. یکی از مدل‌های به روز شده کی‌جی موبیلیتی، سانگ یانگ رکستون است.

نسخه جدید این خودرو، سانگ یانگ رکستون آرنا نام گرفته است. ظاهر آن در مقایسه با نسخه فیس‌لیفت 2020 بدون تغییر باقی مانده است. زیرپایی اضافی و تزئینات پلاستیکی درب تنها تغییرات ظاهری جدید این خودرو هستند. در نمای جلو لوگو سانگ یانگ نقش بسته است اما در بخش عقب لوگو کی‌جی موبیلیتی را می‌بینیم.

تغییرات اصلی سانگ یانگ رکستون جدید در نمای داخل رخ داده‌اند. کلاسترهای دوگانه به صورت مجزا از یکدیگر جایگزین پنل‌های لمسی و آنالوگ قبلی شده‌اند. این کلاسترها 12.3 اینچ قطر دارند اما به یکدیگر متصل نیستند.

 

سانگ یانگ رکستون آرنا

 

روکش صندلی‌ها از چرم ناپا شکل گرفته‌اند و فضای درونی خودرو به نورپردازی داخلی با 32 رنگ مجهز شده است.

در زمینه مشخصات فنی، تغییری در این خودرو رکستون رخ نداده است. این خودرو در کره جنوبی با موتور 2.2 لیتری توربودیزل عرضه می‌شود. با این حال دستیارهای رانندگی خودکار شامل کروز کنترل تطبیقی، سیستم های ترمز خودکار و رادارهای نگهدارنده بین خط به این خودرو اضافه شده‌اند. کی‌جی موبیلیتی این سامانه را دیپ کنترل می‌نامد.

همزمان با بروز رسانی نسخه اصلی این خودرو رکستون، نسخه‌های پیکاپ استاندارد و پیکاپ رکستون با کیت بدنه خان نیز بروزرسانی شده‌اند. پیکاپ‌ها همچنین دارای پنل جلویی جدید هستند و فرمان متفاوتی دارند. اهرم‌های تعویض دنده و ترمز دستی مکانیکی در آن‌ها نیز همچنان قابل دسترسی است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *