قطعات خودرو

شرایط فروش پیکاپ کلوت در رنگبندی جدید و متنوع

پیکاپ کلوت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، کلوت را می‌توان یکی از موفق‌ترین پیکاپ‌های دو دیفرانسیل بازار برشمرد که با توجه به ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های آفرودی بالایی که دارد، بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. شرکت مکث موتور پس از عرضه موفق نسخه دنده دستی پیکاپ کلوت، اقدام به عرضه نسخه اتوماتیک آن کند و سهم بیشتری از بازار خودروهای دو دیفرانسیل آفرودی را از آن خود کند.

 

به عنوان مثال یکی از رنگ‌های جدید پیکاپ کلوت همین رنگ خاکی است که در تصاویر مشاهده می‌کنید. این رنگ بسیار خاص و جذاب در کنار توانایی آفرودی کلوت توانسته شخصیتی ماجراجو و مهیج از کلوت را به نمایش بگذارد. علاوه‌بر آن یکی دیگر از رنگ‌های جدید کلوت سبز ارتشی است که می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

 

 

 

کلوت اتوماتیک

 

 

قیمت و شرایط فروش کلوت اتوماتیک

شرکت مکث موتور این محصول را با قیمت مصوب یک میلیارد و 873 میلیون و 700 هزار تومان با پیش پرداخت 795 میلیون و 500 هزار تومان به صورت قطعی با موعد تحویل 30 روز کاری به فروش می‌رساند. همچنین الباقی مبلغ تسهیلات به ارزش یک میلیارد و 78 میلیون و 200 هزار تومان با بازپرداخت تا 12 و 18 ماه از دیگر مواردی است که خرید این خودرو را جذاب‌تر از قبل خواهد کرد. از دیگر مزایای این طرح فروش، قیمت قطعی اعلام شده از سوی شرکت مکث موتور است. همچنین امکان افزایش مبلغ پیش پرداخت و کاهش تعداد اقساط پرداختی برای خریداران وجود دارد.

 

نمای عقب کلوت اتوماتیک

 

 

نگاهی به مشخصات فنی و ویژگی‌های کلوت اتوماتیک

این خودرو به پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژر با فناوری نسل چهارم میتسوبیشی با کد 4K22 مجهز بوده که توانایی تولید حداکثر توان 215 اسب‌بخار و 320 نیوتن متر گشتاور را دارد. همانطور که پیش‌تر گفته شد، این محصول در ابتدا با گیربکس 6 سرعته دستی روانه بازار شد، اما یکسال پس از عرضه موفق، شاهد راهیابی نسخه اتوماتیک آن با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به بازار بودیم.

 

 

سیستم انتقال نیرو در این خودرو نیز به صورت چهار چرخ متحرک است. البته در حالت استاندارد، نیروی موتور تنها به چرخ‌های عقب وارد می‌شود. اما در صورت لزوم می‌توان قدرت را بین چهار چرخ (دو حالت سبک و سنگین) توزیع کرد. به علاوه، میزان لغزندگی چرخ‌های عقب از طریق قفل دیفرانسیل عقب با محدودکننده الکتریکی لغزش تا 30 الی 50 درصد کاهش می‌یابد. همچنین به سبب افزایش ضریب دیفرانسیل به 4.62، سرعت خودرو بهبود یافته است.

 

 

کلوت اتوماتیک مکث موتور از امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوعی برخوردار است. سیستم ترمز و پایداری آن شامل سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز کمکی (BAS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز دیسکی چرخ‌های جلو و ترمز کاسه‌ای چرخ‌های عقب می‌شود. در بخش ایمنی نیز دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو تعبیه شده است.

 

 

امکانات دیگر این خودرو می‌توان به کروز کنترل، فرمان هیدرولیک با روکش چرمی با دکمه‌های کنترلی، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 6 حالت مختلف، رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، آینه‌های جانبی تاشونده به همراه گرمکن، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری، رکاب سرتاسری آلومینیومی، چراغ مخصوص روز و غیره اشاره کرد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *