قطعات خودرو

طرح‌های دیجیتالی کیا سورنتو فیس لیفت ۲۰۲۴ منتشر شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، پس از انتشار تصاویر جاسوسی از کیا سورنتو فیس لیفت مدل ۲۰۲۴، طراحان دنیای خودرو دست‌به‌کار شده و تصاویر دیجیتالی این کراس اور کره‌ای را منتشر کردند.

 

کیا به شدت مشغول توسعه نسخه به‌روز شده از سورنتو هستند و تصاویر جاسوسی آن نیز در خلال تست‌های قبل از تولید منتشر شده است. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها کار را با حوصله پیش می‌برند و انتظار نمی‌رود که معرفی رسمی سورنتو فیس لیفت تا قبل از پایان سال جاری میلادی انجام شود؛ اما نیازی نیست که برای معرفی رسمی آن منتظر بمانیم چراکه رندرهای دیجیتالی این خودرو ایده‌ای واضح از آن چه در پیش خواهد بود را ارائه کرده‌اند.

 

اگرچه در تصاویر جاسوسی منتشر شده از سورنتو فیس لیفت جزئیات زیادی قابل‌تشخیص نیست اما ظاهراً نمای جلوی این خودرو کاملاً بازنگری شده و یک جلوپنجره جدید و چراغ‌های عمودی در این بخش نصب شده‌اند. دیلایت های LED نیز آرایش کاملاً جدیدی دارند و همچنین تغییرات بیشتری در بخش پایینی سپر جلو اعمال شده است.

 

رینگ‌های جدید و برخی تغییرات تریم بدنه جزو دیگر ویژگی‌های رندرهای موردبحث هستند. با دقت به تصاویر جاسوسی منتشر شده می‌توان گفت نمای عقب کیا سورنتو فیس لیفت ۲۰۲۴ تغییرات بصری زیادی نسبت به نمونه قبلی نخواهد داشت اما در رندرها گرافیک جدید چراغ‌ها جلب‌توجه می‌کند.

 

همچنین به نظر می‌رسد سپر عقب نیز تغییر خاصی نداشته هرچند دیفیوزر پلاستیکی به‌روز شده است. اگرچه طرح دیجیتالی موردبحث می‌تواند ما را با طراحی ظاهری کراس اور به‌روز کیا آشنا کند اما آنچه همچنان به‌صورت راز باقی مانده قوای محرکه این خودروست.

 

سورنتو در حال حاضر با چهار پیشرانه در آمریکا عرضه می‌شود که نمونه پایه از نوع ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۹۱ اسب بخار قدرت است. نسخه توربوی این پیشرانه یک پله بالاتر قرار می‌گیرد و ۲۸۱ اسب بخار قدرت دارد. دو پیشرانه هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز قابل انتخاب است که هر دو حجم ۱.۶ لیتری دارند و با خروجی‌های ۲۲۷ و ۲۶۱ اسب بخار عرضه می‌شوند. البته انتظار نمی‌رود تغییرات وسیعی در قوای محرکه سورنتو فیس لیفت اعمال شود.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *