قطعات خودرو

فروش فوری محصولات وانت نیسان و پادرا شرکت زامیاد + جدول قیمت آبان 1401

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرایط فروش فوری محصولات  وانت نیسان شركت زامیاد اعلام گردید. در این روش فروش متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت 11روز یكشنبه مورخ 1401/08/15از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تكمیل ظرفیت، طبق مراحل ذیل اقدام نمایند :

الف ورود به سایت فروش اینترنتی و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت كد كاربری (متقاضیانی كه قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت كد كاربری و رمز عبور اقدام نمودهاند نیاز به دریافت مجدد كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام ندارند)

 

ب) ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

 

ج) ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو

 

د) دریافت كد رهگیری

 

ه) مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارك هویتی، احراز سكونت و دریافت قرارداد

 

جدول فروش فوری محصولات وانت نیسان و پادرا

 

 

نوع خودرو قیمت خودرو (ریال) رنگ قابل عرضه موعد تحویل
نیسان تك سوز آپشنال با فرمان هیدرولیك 3/256/350/000 آبی 30روزه
نیسان تك سوز آپشنال با لاستیك رادیال و
فرمان هیدرولیك
3/314/350/000 آبی 30روزه
نیسان دوگانه سوزآپشنال با فرمان هیدرولیك 3/666/350/000 آبی 30روزه
نیسان دوگانه سوزآپشنال با لاستیك رادیال و فرمان هیدرولیك 3/724/350/000 آبی 30روزه
پادرا پلاس دوگانه سوز 3/991/350/000 سفید 30روزه
شرایط بخشنامه فروش فوری محصولات وانت نیسان و پادرا:

1- در صورتیكه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شركت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و یا هرگونه افزایش هزینه‌های ( شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده، مالیات نقل و انتقال، عوارض شماره گذاری و …) تا قبل از فاكتور خودرو صورت پذیرد، هزینه‌های مربوطه از مشتری اخذ می‌گردد.

2- در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف صفر خواهد بود.

 

3- یكی از بسته‌های خدمت در زمان واریز وجه بصورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتیكه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن را داشته باشد میتواند قبل از واریز وجه اقدام نماید.

 

4- با توجه به اهمیت كنترل مدارك هویتی و آدرس محل سكونت مشتریان ، نمایندگی موظف است مدارك و مستندات مشتریان را مطابق و 1400/11/19 مورخ 469251 و 1400/10/20 مورخ424318 و 1400/05/13 مورخ 186689 و 1400/05/12 مورخ 184314 بخشنامه‌های 142204 مورخ 1401/4/22 كنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.

 

5- با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شمارهگذاری موارد ذیل متذكر میگردد:

 

الف) در صورتیكه مشتری در سامانه شماره‌گذاری فاقد اطلاعات فردی و سكونتی بوده و یا بیشتر از یكسال از آخرین تاریخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سكونت آن در سامانه شماره‌گذاری گذشته باشد، مشتری محترم میبایست با مراجعه به سامانه سخا نسبت به بروزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از دریافت برگه احراز سكونت، آن را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید.

 

ب) در صورتیكه مشتری دارای برگه احراز سكونت باشد می بایست حتماً برگه مذكور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

 

لازم به ذكر است تا زمانیكه برگه احراز سكونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شماره‌گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاكتور نمیگردد و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذكور بر عهده مشتری خواهد بود‌. همچنین علاوه بر اینكه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت ، هزینه پاركینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.

 

6- به محض تكمیل ظرفیت ، شرایط فروش غیر فعال خواهد شد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *