قطعات خودرو

فروش قطعی کلوت اتوماتیک توسط نمایندگی 204 مکث موتور

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، استقبال خریداران از پیکاپ‌ها سبب شده تا خودروسازان و شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو نیز این دسته از خودروها را به سبد محصولات خود اضافه کنند. شرکت مکث موتور از طرفی با موفقیت در ارائه نسخه دستی کلوت و همچنین شناسایی نیاز جامعه خودرویی کشور، کلوت اتوماتیک را در اردیبهشت ماه 1401 رونمایی و پس از مدتی به بازار عرضه کرد.

 

 

کلوت AT با دارا بودن گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و همچنین تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند آسایش و راحتی را در سفرهای درون شهری و یا طبیعت‌گردی فراهم کند. شایان ذکر است در حال حاضر شرکت مکث موتور فروش قطعی این محصول را با قیمت مصوب یک میلیارد و 873 میلیون و 700 هزار تومان با پیش پرداخت 562 میلیون و 110 هزار تومان آغاز کرده است. لذا علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام این خودرو به نمایندگی شماره 204 مکث موتور (تقی زاد) واقع در خیابان شریعتی تهران ابتدای پاسداران، سه راه ضرابخانه، سروستان هفتم پلاک 15 مراجعه کنند.

 

 

یکی از مزیت‌های انتخاب این نمایندگی در خرید خودرو کلوت اتوماتیک، ارائه خدمات پس از فروش استاندارد در این مجموعه است. چرا که بهره‌مندی از تجهیزات استاندارد و تکنسین‌های آموزش دیده و حرفه‌ای سبب شده تا دارنندگان خودروهای کلوت و سایر محصولات شرکت مکث موتور، با خیالی آسوده اقدام به خرید این محصولات کنند و خدماتی شایسته و درخور از این نمایندگی دریافت کنند.

 

 

کلوت اتوماتیک

 

 

شرایط فروش قطعی کلوت اتوماتیک

همانطور که پیش‌تر گفته شد، شرکت مکث موتور فروش قطعی این محصول را با قیمت مصوب یک میلیارد و 873 میلیون و 700 هزار تومان با پیش پرداخت 562 میلیون و 110 هزار تومان آغاز کرده است. همچنن الباقی مبلغ تسهیلات به ارزش یک میلیارد و 311 میلیون و 590 هزار تومان با بازپرداخت تا 60 ماه از دیگر مواردی است که خرید این خودرو را جذاب‌تر از قبل خواهد کرد. گفتنی است موعد تحویل این خودروها 60 روز کاری پس از اتمام فرآیند ثبت‌نام اعلام شده است. از دیگر مزایای این طرح فروش، قیمت قطعی اعلام شده از سوی شرکت مکث موتور است. همچنین امکان افزایش مبلغ پیش پرداخت و کاهش تعداد اقساط پرداختی برای خریداران وجود دارد.

 

 

فضای پیکاپ کلوت اتوماتیک

 

 

ویژگی‌های پیکاپ کلوت اتوماتیک

 

همانطور که می‌دانید پیکاپ کلوت یکی از گزینه‌های مطرح و داغ در بازار پیکاپ‌های مونتاژی کشور است. پس از موفقیت‌های بسیاری که نسخه دنده دستی این پیکاپ در بازار ایران کسب کرد، اکنون فرصت به نسخه اتوماتیک رسیده تا عرصه رقابت را برای سایر هم نوعان خود تنگ‌تر از قبل کند.

 

کلوت اتوماتیک به واسطه داشتن پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژر میتسوبیشی و همچنین جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک، راحتی و اطمینان خاطر را برای مالک خود به ارمغان می‌آورد. چرا که قابلیت‌های حرکتی این خودرو در مسیرهای ناهموار و خارج از جاده‌ای، تجربه‌ای جذاب و تکرار نشدنی را از یک سفر طبیعت گردی به جای می‌گذارد.

 

این پیشرانه قادر است نیرویی معادل 215 اسب‌بخار در 5200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر در دورهای 2000تا 4000 دور در دقیقه تولید کند. جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال این نیرو را به هر دومحور محرک این خودرو برعهده دارد. از دیگر ویژگی‌های بارز این پیکاپ جذاب، شاسی مجزا است که قابلیت‌های آفرودی دوچندانی به آن بخشیده است. سیستم تعلیق این خودرو در قسمت جلو از نوع جناقی دوبل با فنر مارپیچ و در قسمت عقب به صورت فنر تخت است.

 

پیکاپ کلوت اتوماتیک 3 حالت انتقال نیروی 2H یا دیفرانسیل عقب، کمک سبک یا 4H و کمک سنگین یا 4L را دارد. پیکاپ کلوت اتوماتیک در محور جلو از سیستم تعلیق دو جناغی و در محور عقب از سیستم تعلیق صلب با فنر شمشی استفاده می کند. ترمز های این خودرو نیز در جلو دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه ای بوده و به امکاناتی نظیر ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS) و ترمز کمکی اضطراری (BAS) نیز مجهزند.

 

 

نمای داخلی پیکاپ کلوت

 

از جمله امکانات رفاهی و آپشن‌های این پیکاپ می‌توان به برخی از مهم‌ترین‌های آن نظیر سیستم کنترل پایداری، سیستم استارت و ورود بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده و همچنین تهویه مطبوع اتوماتیک با صفحه لمسی اشاره کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *