قطعات خودرو

معرفی فیس‌لیفت شورلت سیلورادو HD با ظاهر باابهت‌تر و کابین لوکس‌تر

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، شورلت سال گذشته نسخهٔ فیس‌لیفت سیلورادو را معرفی کرد حالا سراغ نسخهٔ سنگین یا HD آن رفته است. این پیکاپ سنگین که قرار است در سه‌ماههٔ نخست سال آینده راهی بازار شود، به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای را تجربه کرده است که از بیرون با چراغ‌های جلوی جدید و دی‌لایت‌های C شکل برجسته آغاز می‌شود. همچنین چراغ‌های عقب هم بروز شده و حالا قابلیت نورپردازی متحرک را پیدا کرده‌اند که به مالک خوش‌آمد می‌گوید یا با او خداحافظی می‌کند.

جلوپنجرهٔ جدید، سپر جلوی تهاجمی‌تر، چراغ‌های مه شکن عمودی، نوشتهٔ CHEVROLET روی کاپوت، رینگ‌های جدید و رنگ‌های جدید هم از دیگر تغییرات بیرونی سیلورادو HD مدل ۲۰۲۴ هستند. شورلت همچنین وعدۀ ارائهٔ نسخهٔ کاملاً جدید ZR2 را هم برای این پیکاپ سنگین داده است.

 

مشخصات این نسخه بعداً اعلام خواهد شد اما به‌احتمال‌زیاد دنباله‌روی نسخهٔ آفرودی سیلورادو ۱۵۰۰ ZR2 خواهد بود. این شرکت همچنین نسخهٔ جدیدی بنام میدنایت ادیشن را هم برای سیلورادو HD ارائه کرده که بر اساس تیپ پرچم‌دار «های کانتری» ساخته شده و به جلوپنجرهٔ کرومی مشکی، نشان‌های مشکی‌رنگ، پله رکاب‌های برقی و رینگ‌های ۲۰ یا ۲۲ اینچی مشکی براق مجهز است.

 

 

تغییرات بزرگ‌تر سیلورادو HD مدل ۲۰۲۴ اما در داخل آن رخ داده است زیرا حالا تیپ‌های LT و بالاتر از کابین کاملاً جدیدی با طراحی مدرن، متریال باکیفیت‌تر و تکنولوژی‌های پیشرفته بهره می‌برند. طراحی اینجا مشابه سیلورادو ۱۵۰۰ بوده و به صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی جدید و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگ‌تر ۱۳.۴ اینچی مجهز شده است.

 

داشبورد مدرن، پانل دکمه‌های باکیفیت‌تر و کنسول مرکزی بروز شده با شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این پیکاپ بزرگ هستند. تیپ «های کانتری» به‌عنوان نسخهٔ لوکس و پرچم‌دار خانوادهٔ سیلورادو HD نیز در داخل از تودوزی چرمی، تزئینات چوبی و سیستم صوتی Bose با هفت بلندگو بهره می‌برد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *