قطعات خودرو

هایلوکس تا دندان مسلح، دست پرورده گروه زیست

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، خودروهای برقی در حال فراگیر شدن هستند و مشتریان مختلف نیز به خرید این خودروها تمایل نشان می‌دهند، با این حال چند موضوع باعث شده است تا استفاده از خودروهای برقی مورد پسند تمامی مشتریان نباشد. این موارد عمر باتری خودرو و همچنین محدودیت در فضای ذخیره‌سازی صندوق عقب هستند. دانگ‌فنگ با معرفی مدل فنگ ژینگ تاندر 410، سعی کرده است تا این مشکلات را حل کند.

 

 

ابعاد لاماری ایما برقی جدید برابر با 4570/1860/1680 میلیمتر هستند و فاصله محوری این خودرو نیز 2715 میلیمتر است. با جای‌گذاری مناسب پکیج باتری‌ها، اکنون سرنشینان ردیف عقب فضای بیشتری را در اختیار دارند. به گفته شرکت سازنده، یک فرد با قد 180 سانتی‌متر می‌تواند بدون مشکل در این خودرو بنشیند. فضای صندوق عقب این خودرو نیز 541 لیتر است که برای مسافرت یک خانواده کافی به نظر می‌رسد.

 

 

فنگ ژینگ تاندر 410 برای استفاده بهتر از انرژی، به یک موتور برقی جدید مجهز شده است. دانگ فنگ ادعا می‌کند که میزان بهره‌وری این پیشرانه در مصرف انرژی، 97 درصد است. این پیشرانه 120 کیلووات (161 اسب‌بخار) قدرت دارد و کوچکتر از موتور برقی پیشین این خودرو است. پکیج باتری‌های این خودرو نیز 49.27 کیلووات ساعت ظرفیت دارند. برد لاماری ایما برقی جدید مطابق چرخه CLTC، حدود 410 کیلومتر خواهد بود. پکیج باتری‌های این خودرو از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که قادر است در 30 دقیقه، ظرفیت باتری‌ها را از 30 به 80 درصد برساند.

 

 

 

 

قیمت فنگ ژینگ تاندر 410 برای مشتریان چینی از 119900 یوان (840 میلیون تومان) آغاز می‌شود که این خودرو را به یک انتخاب مقرون به صرفه در بین اتومبیل‌های الکتریکی تبدیل می‌کند. علاوه برآن مشتریان دانگ فنگ از 8 سال یا 160000 کیلومتر گارانتی خودرو و گارانتی شش ساله تجهیزات الکتریکی خودرو برخوردار خواهند بود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *