قطعات خودرو

نوآوری خاصی در نمايشگاه‌هاي خودرو دیده نمی‌شود

نادر روان كه در حوزه بازرگاني و فروش لوازم يدكي جزو افراد پيشكسوت است، در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو، اظهار كرد: در فضای اين‌گونه نمایشگاه‌ها معمولاً نوآوری دیده نمی‌شود. فضا همان است که در دهه‌های پیش بوده است و هیچ تغییری در برگزاری نمایشگاه نداشته‌ایم.
او تاكيد كرد: فضای نمایشگاه باید به سمتی برود که با مدرن شدن فضای کسب‌وکارها مطابقت داشته باشد. وقتی به یک نمایشگاه وارد می‌شوید ساختار نمایشگاه باید با فضای کسب‌وکار امروز و تجارت بین‌المللی کاملاً هم‌خواني داشته باشد.
وي ادامه داد: در حال حاضر نمايشگاه‌هاي ما در همان فضای سنتی سابق حرکت می‌کنند كه در آن، افراد غرفه می‌گیرند و در همان فضا مشارکت می‌کنند. نوآوری خاصی در نمايشگاه‌هاي خودرو دیده نمی‌شود.
روان با اشاره به اين‌كه دو دوره در نمايشگاه قطعات خودرو تهران حضور داشته است، در پاسخ به اين پرسش كه برگزاري اين نمايشگاه چه تاثیری بر صنف خواهد داشت؟ گفت: نمایشگاه يادشده تاثیرات کشوری دارد و نمی‌توان اثر آن را نادیده گرفت.
او افزود: بازدیدکنندگان از استان‌های مختلف به تهران می‌آیند و تعامل خوبی بین توزیع‌کنندگان، تولیدکنندگان و بازرگانان در نمايشگاه به‌وجود می‌آید. فضای نمایشگاه کاملاً مثبت است.
اين فروشنده لوازم يدكي در پاسخ به اين پرسش كه امسال مجری نمایشگاه قطعات خودرو تهران یک شرکت تجاری است، به نظر شما اين موضوع چه تاثير بر فضاي آن خواهد داشت؟ گفت: حالا نمي‌توانم در اين‌باره اظهار نظر كنم و بايد نمايشگاه را ديد. اگر بتوانند نوآوري داشته باشند، وجه تمايز آن‌ها با نمايشگاه‌هاي قبلي مشخص مي‌شود.

توضيح: اين گفت‌وگو پيش از برگزاري شانزدهمين دوره نمايشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌هاي خودرو تهران انجام شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *