قطعات خودرو

نگاهی به گران‌ترین بی ام و M2 مدل ۲۰۲۳ با قیمت ۷۸ هزار دلار

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، بی ام و سایت پیکربندی M2 مدل ۲۰۲۳ را در دسترس مشتریان قرار داد. گران‌ترین نسخه از این مدل ۱۰ هزار دلار گران‌تر از M2 کامپتیشن مدل ۲۰۱۸ است.

 

قیمت بی ام و M2 مدل ۲۰۲۳ از ۶۲۲۰۰ دلار شروع می‌شود. انتخاب رنگ‌های محبوب سفید آلپاین و آبی زندوورت هزینه‌ای در بر نخواهد داشت، اما رنگ‌های متالیک، مانند قرمز تورنتو متالیک ۶۵۰ دلار هزینه دارند. آپشن‌های چرخ رایگان هستند.

 

صندلی‌های چرمی گزینه اصلی برای M2 مدل ۲۰۲۳ بدون نیاز به هزینه اضافه است. با این حال، چرم مشکی مرینو با هایلایت‌های رنگی M شما را ملزم به اضافه کردن پکیج کربن می‌کند که ۹۹۰۰ دلار قیمت دارد. این بسته شامل سقف کربنی M، تریم‌های داخلی فیبر کربنی و صندلی‌های باکت کربنی M می‌شود، اما در مارس ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود.

 

 

بی ام و M2

 

پکیج شدولاین که عناصر بدنه و لوله‌های اگزوز مشکی را اضافه می‌کند و پکیج لایتینگ که چراغ‌های تمام LED تطبیق‌پذیر و نوربالای خودکار را اضافه می‌کند، به ترتیب ۳۰۰ و ۶۵۰ دلار هزینه دارند.

 

کروز کنترل فعال ۵۵۰ دلار به قیمت اضافه می‌کند، اما در این صورت نمی‌توانید M2 را با جعبه‌دنده دستی سفارش دهید. یکی از گران‌ترین گزینه‌هایی که می توانید به این مدل اضافه کنید، لایو کاکپیت پرو با نمایشگر هدآپ است که ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد.

 

این آپشن‌ها همراه با استارت از راه دور، فرمان مجهز به گرمکن، دستیار پارک، شارژر بی‌سیم، سیم کارت 5G و هزینه تحویل در مقصد ۹۹۵ دلار، قیمت گران‌ترین M2 مدل ۲۰۲۳ را به ۷۷۵۴۵ دلار می‌رسانند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *