قطعات خودرو

نیسان پاترول واریور ۲۰۲۳ با موتور V8 و قابلیت های آفرود عرضه شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، نیسان پاترول واریور (جنگجو) به عنوان نسخه نهایی و آفرود این مدل در استرالیا عرضه شد. این خودرو توسط شرکت مهندسی محلی پریمکار و با همکاری نیسان استرالیا تولید شده است و به عنوان گران‌ترین خودروی جاده‌ای این شرکت به سایر محصولات آن یعنی ناوارا Pro-4X و ناوارا SL واریور می‌پیوندد.

 

 

پریمکار می‌گوید در ساخت پاترول واریور روی چهار رکن کلیدی تمرکز کرده است: افزایش قابلیت آفرود، حضور قدرتمند در جاده، صدای عالی و ظرافت فوق‌العاده. سیستم تعلیق ۲۹ میلیمتری و چرخ‌های ۱۸ اینچی و تایرهای یوکوهاما G015 295/70 ارتفاع این مدل را ۲۱ میلیمتر افزایش داده است.

 

علاوه بر این، پاترول واریور در مقایسه با پاترول Ti معمولی ۴۰ میلیمتر پهن‌تر شده و دارای زاویه حمله ۴۰ درجه، زاویه فرار ۲۳.۳ درجه، سیستم کنترل حرکت بدنه هیدرولیکی و کمک‌فنرهای جلوی بازطراحی‌شده است. سایر تغییرات شامل کمک‌فنرهای عقب جدید و افزایش ۴۸ کیلوگرمی ظرفیت حمل بار می‌شود.

 

نیسان پاترول واریور

 

از تغییرات ظاهری مهم می‌توان به پکیج چرخ و تایر ذکرشده و همچنین سپر جلوی منحصر به فرد، گلگیرهای مشکی، یدک‌کش جدید، قاب آینه مشکی، جلوپنجره مشکی و نشان واریور در سراسر بدنه اشاره کرد.

 

یکی از تغییرات نهایی که مشتریان را هیجان‌زده می‌کند، نصب اگزوز دوگانه است که قدرت واقعی موتور ۵.۶ لیتری V8 تنفس طبیعی پاترول با توان ۴۰۰ اسب بخار در دور موتور ۵۸۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۵۶۰ نیوتن متر در دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه را به رخ می‌کشد.

 

از آنجا که تمام مدل‌های پاترول واریور براساس پاترول Ti ساخته شده‌اند، این مدل هم پر از امکانات مختلف است. این موارد شامل دیفرانسیل لغزش محدود مارپیچی عقب، آینه‌های جانبی دارای گرمکن، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم نظارت بر ترافیک، نمایشگر سرگرمی ۸ اینچی، شش بلندگو و هشت صندلی هستند. این مدل همچنین دارای سیستم نظارت بر فشار تایر و تجهیزات ایمنی مانند ترمز اضطراری هوشمند، هشدار برخورد به جلو هوشمند و مداخله در مسیر هوشمند است.

 

قیمت نیسان پاترول واریور ۲۰۲۳ در استرالیا از ۶۴۷۹۸ دلار آغاز می‌شود، که افزایش قابل‌توجهی نسبت پاترول Ti معمولی با قیمت ۵۴۳۸۳ دلار محسوب می‌شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *