قطعات خودرو

شرایط پیش فروش فرداموتورز اعلام شد، فرصت خرید FMC T5 و سوبا M4

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت فرداموتورز جدیدترین طرح فروش خود ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه فروش آنلاین خودرو را اعلام کرده است.

 

این طرح فروش منحصرا به دو مدل پرطرفدار FMC T5 و سوبا M4 اختصاص دارد. بر اساس این طرح، زمان تحویل خودروها 120 روز کاری اعلام شده و سود انصراف 15 درصدی نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است. البته قیمت نهایی خودروها مشخص نشده و با توجه به زمان تحویل قطعی نخواهد بود.

 

جدول طرح فروش فرداموتورز

 

مدل خودرو رنگ های قابل سفارش وجه علی الحساب (تومان) سود انصراف زمان تحویل
سوبا M4 سفید – مشکی – خاکستری 910,000,000 15 درصد 120 روز کاری پس از تکمیل وجه دعوتنامه و تایید اعتباری
FMC T5 سفید – مشکی – بژ 615,000,000 15 درصد 120 روز کاری پس از تکمیل وجه دعوتنامه و تایید اعتباری

 

 

جزئیات طرح فروش فرداموتورز

سوبا M4 در این طرح فروش با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری عرضه می‌شود. FMC T5 نیز با رنگ‌های سفید، مشکی و بژ در دسترس است.

سوبا M4 به عنوان یک خودروی خانوادگی و تشریفاتی، مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است که 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده این خودرو از نوع 7 سرعته اتوماتیک است.

FMC T5 به عنوان یک کراس اوور شهری، مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است که 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده این خودرو هم از نوع 6 سرعته اتوماتیک است.

هر دو مدل FMC T5 و سوبا M4 با تجهیزات رفاهی و ایمنی فراوان همچون کیسه هوا، دوربین دنده عقب، سنسورهای متعدد، سیستم‌های کمکی راننده و غیره عرضه می‌شوند.

بنابراین مشتریان می‌توانند با بهره‌مندی از طرح فروش انحصاری فرداموتورز، دو محصول این شرکت را با شرایط اعلام شده تهیه کنند.

 

توضیحات، الزامات و محدودیت های طرح فروش فرداموتورز

1- تمامی متقاضیان واجد شرایط با هر اولویت بندی اعلام شده در سامانه یکپارچه میبایست از تاریخ ۱۴۰۲٫۰۶٫۰۵ لغایت ۲٫۰۶٫۲۰-۱۴ اقدام به ثبت نام اولیه و واریز وجه علی الحساب نمایند.

2- ثبت نام متقاضی در این بازه زمانی به منزله انصراف ایشان از دریافت خودرو تلقی میگردد و مشتری در آینده هیچ گونه ادعا و حق اعتراضی نخواهد داشت.

3- در صورتی که شرکت به هر دلیلی قادر به تحویل خودروی مورد تقاضای مشتری نباشد، راسا مجاز است نسبت به تغییر خودرو به نزدیکترین مدل از لحاظ قیمت در زمان دعوتنامه اقدام نماید. امکان صلح از محل این طرح فروش مجاز نمی باشد.

4- در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودرو ساز نخواهد بود.

5- صدور دعوتنامه فقط یکبار امکان پذیر میباشد. لذا مشتریان گرامی می بایست در انتخاب شرایط ، دقت لازم را به عمل آورند.

6- شرکت صنایع اتومبیل سازی فردا صرفاً از طریق وبسایت رسمی و همچنین ارسال پیامک به شماره اعلامی مشتری هنگام ثبت نام زمان صدور دعوتنامه را به اطلاع ایشان می رساند.

7- قیمت در زمان ثبت نام اولیه علی الحساب و غیر قطعی میباشد و قیمت نهایی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد.

8- پس از ارسال اطلاعیه مشتری میبایست ظرف مدت ۷۲ ساعت از زمان اعلام جهت انتخاب شرایط و صدور دعوتنامه به نمایندگی منتخب خود مراجعه نماید.

9- پس از صدور دعوتنامه مشتری ۷۲ ساعت فرصت تکمیل وجه درخواست را دارد. بدیهی است در صورت عدم مراجعه مشتری در زمان تعیین شده در خواست خرید مشتری به صورت

یکطرفه ابطال و انصراف میگردد.

10- مجدداً یاد آور میگردد قرار گرفتن متقاضی در لیست انتظار بر اساس زمانبندی اعلامی تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام تمامی مراحل فوق و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و بر اساس مفاد قرارداد منعقده شکل می گیرد .

11- مشتریان می توانند جهت مشاهده لیست نمایندگان سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آیش مشخصات فنی ظاهری درونی و بیرونی، تودوزی و رینگه ابعاد و… به

وبسایت رسمی شرکت فردا موتور مراجعه نمایید .

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *