قطعات خودرو

پیکاپ وارداتی تاگا با پلاک ملی، اولین خودرو وارداتی پلاک ملی گرفت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، خودرو وارداتی تاگا یک پیکاپ قدرتمند است که توسط شرکت پادران موتور عرضه گردیده و پس از انجام مراحل قانونی، موفق به اخذ پلاک ملی شده است.

این خودرو را می‌توان دوقلوی ناهمسان ایسوزو D-Max دانست. بر اساس اعلام این شرکت، پیکاپ تاگا دارای نسخه‌های دیزلی و بنزینی است. نسخه دیزلی از موتور ۳ لیتری چهار سیلندر توربو دیزل با توان ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر برخوردار است. نسخه بنزینی نیز از موتور ۱.۸ لیتری توربو GDi با توان ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر استفاده می‌کند. همچنین، نسخه بنزینی دارای جعبه دنده ۶ سرعته دستی و نسخه دیزلی دارای جعبه دنده ۵ سرعته دستی است

 

پیکاپ تاگا محصول وارداتی پادران موتور پلاک شد

 

حالا نمونه‌های اولیه از پیکاپ تاگا به مشتریان تحویل داده شده است و این پیکاپ را می‌توان به عنوان نخستین خودروی وارداتی با موفقیت پلاک ملی دریافت کرده را در نظر گرفت.

از نظر ظاهری، طراحی تاگا از سایر پیکاپ‌های موجود در بازار بسیار متفاوت است، به خصوص در نمای جلو. با اعمال تغییرات مختلف، طراحان چینی توانسته‌اند ظاهری منحصربه‌فرد برای آن ایجاد کنند

به طور کلی، پیکاپ تاگا از جمله خودروهایی است که به دلیل قدرتمندی موتور و امکانات رفاهی متنوع، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این خودرو با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتش، انتخاب خوبی برای علاقمندان به پیکاپ‌های قدرتمند و کاربردی خواهد بود.

در تاریخ نگارش این مقاله قیمت محصول تاگا H در بازار آزاد چیزی در حدود 2,4 تا 2,5 میلیارد تومان اعلام شده است و این خودرو توسط نمایندگی‌های رسمی صنایع خودروسازی پادرا عرضه می‌شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *