قطعات خودرو

چهره جدید کراس‌اوور وارداتی کرمان خودرو، هیوندای کرتا

هیوندای کرتا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، هیوندای کرتا از جمله خودروهای اقتصادی و پرفروش این برند کره‌ای است اکنون در نسل دوم خود قرار دارد و برای سال 2024، با به روز‌سانی‌های گسترده وارد بازار خواهد شد.

 

 

همانند اکثر فیس‌لیفت‌ها، چهره جلوی هیوندای کرتا تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده است. قاب کرومی پنجره رادیاتور حذف شده و جلوپنجره در سپر خودرو ادغام شده است. براساس ترند طراحی روز، چراغ‌های روشنایی اصلی در گوشه‌های سپر نصب شده‌اند و چراغ‌های روی کاپوت تنها به عنوان دی‌لایت ایفای نقش می‌کنند.

 

البته برای القای جذابیت به نمای جلو، از تزیینات نقره‌ای رنگ در سپر جلو استفاده شده است. در نمای عقب هیوندای کرتا 2024 نیز چراغ‌های به هم پیوسته دارد و سپر خودرو نیز زوایای جدیدی دارد. این سبک از طراحی در هیوندای توسان جدید نیز قابل مشاهده است. هیوندای کرتا 2024 بسته به تیپ انتخابی، با رینگ‌های 17 یا 18 اینچی به بازار عرضه می‌شود. هنوز عکسی از فضای داخلی کرتا 2024 منتشر نشده است اما شرکت کره‌ای وعده نصب پنل ابزار دیجیتال و همچنین نمایشگر سیستم صوتی بزرگتر را در این خودرو داده است.

 

 

 

هیوندای کرتا 2024 به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر بنزینی با قدرت 160 اسب‌بخار مجهز است. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. جزئیات بیشتر این خودرو پس از معرفی رسمی آن در شانزدهم ژانویه منتشر خواهد شد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *