قطعات خودرو

کراس‌اوور نیسان آریا برقی 2023 در کانادا عرضه شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل  خودروبانک، نیسان در حال حاضر سفارشات برای آریا ۲۰۲۳ را در کانادا می پذیرد، جایی که این کراس‌اوور برقی در سه سطح تریم کمتر از آمریکا و با قیمت کمتر در دسترس است.

 

خط تولید نیسان آریا ۲۰۲۳ در کانادا با نسخه Engage دیفرانسیل جلو با قیمت اولیه 38769 دلار آغاز می‌شود. پیشرانه این مدل توان ۲۱۴ اسب بخار تولید می‌کند و به باتری ۶۳ کیلووات ساعتی مجهز است که محدوده پیمایش ۳۴۶ کیلومتر را فراهم می‌کند. پس از آن Venture دیفرانسیل جلو با پیشرانه ۲۳۸ اسب بخار و باتری ۸۷ کیلووات ساعت و محدوده پیمایش ۴۸۲ کیلومتر قرار دارد که قیمت اولیه آن 43524 دلار است.

 

پس از آن‌ها نسخه Evolve e-4ORCE تمام چرخ محرک با محدوده پیمایش 330 کیلومتر قرار دارد که باتری ۶۳ کیلووات ساعتی آن قدرت دو موتور برقی را تأمین می‌کند که در مجموع توان ۳۳۵ اسب بخار تولید می‌کنند. قیمت اولیه این مدل 44329 دلار است. قیمت Evolve+ تمام چرخ محرک با باتری ۸۷ کیلووات ساعتی از 47547 دلار شروع می‌شود. این مدل به یک موتور برقی با توان 238 اسب بخار مجهز است که محدوده پیمایش ۴۵۸ کیلومتر را فراهم می‌کند.

نیسان آریا

 

نسخه‌های Platinum+ e-4ORCE و Premiere e-4ORCE هم از پک باتری ۸۷ کیلووات ساعتی استفاده می‌کنند، هر دو دارای یک پیشرانه دوموتوره با توان کلی ۳۸۹ اسب بخار هستند و محدوده پیمایش آن‌ها ۴۲۶ کیلومتر است. اولی با قیمت 50620 دلار و دومی با قیمت 51205 دلار به فروش می‌رسد.

 

در ایالات متحده، نیسان آریا ۲۰۲۳ در ۹ تریم با پیشرانه و باتری یکسان عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایین‌رده Engage از ۴۳۱۹۰ دلار آغاز می‌شود که محدوده پیمایش 348 کیلومتر دارد. نسخه بالارده Platinum+ e-4ORCE که محدوده پیمایش آن رسماً اعلام نشده است با قیمت 60190 دلار به فروش می‌رسد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *