قطعات خودرو

کراس اوور جدید مکث موتور نیو تیارا در راه بازار ایران

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، تصاویری از یک کراس اوور لوکس در خیابان های تهران ثبت شده است که مربوط به خودرو بایک بیجینگ X7 است که توسط شرکت مکث موتور به زودی عرضه خواهد شد.

 

 

نیو تیارا که در بازارهای جهانی تحت عنوان X7 شناخته می‌شود بر اساس اطلاعات موجود، این خودرو در حقیقت X7 بیجینگ است که متعلق به زیرمجموعه‌های سری بیجینگ می‌باشد.

 

 

بر روی صندوق عقب این خودرو عبارت پرایم (PRIME) در سمت راست و در سمت چپ MAX MOTOR دیده می‌شود.

 

 

این کراس اوور لوکس چینی به زودی وارد خط مونتاژ ایران شود و در اواخر سال جاری به بازار عرضه گردد. نسخه‌ای که مکث موتور برای عرضه در بازار ایران انتخاب کرده، فول آپشن و به روزرسانی شده (فیس لیفت) می‌باشد که در عین جلوه و زیبایی، قدرت و کارایی فنی آن نیز مورد توجه است.

 

نیو تیارا کراس اوور جدید مکث موتور در راه بازار

 

 

مشخصات فنی نیو تیارا

بایک بیجینگ X7 مدل ۲۰۲۳، که هم‌اکنون به عنوان نیو تیارا در ایران شناخته می‌شود، با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi قابل عرضه است. این موتور قدرتی معادل ۱۸۸ اسب بخار و گشتاوری بین ۲۸۰ تا ۳۰۵ نیوتن متر تولید می‌کند که بسته به منبع، اختلاف جزئی در میزان گشتاور گزارش شده است.

 

 

نیو تیارا مجهز به جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه هفت سرعته است که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. از نظر ساختار تعلیق، بایک بیجینگ X7 از سامانه مولتی لینک در عقب و مک فرسون در جلو بهره می‌برد.

 

 

بیجینگ X7، با وزنی در حدود ۱۶۵۰ کیلوگرم، قادر است به حداکثر سرعتی برابر با ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در زمانی کمتر از ۹ ثانیه ثبت نماید.

 

 

 

نمای عقب نیو تیارا

 

 

امکانات رفاهی نیو تیارا

 

اما چیزی که نیو تیارا را متمایز می‌سازد، امکانات رفاهی و ایمنی بروز و گسترده‌ای است که دارا می‌باشد. از شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای تا امکاناتی مانند استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک دو کاناله، جلو آمپر دیجیتال، و دیگر تکنولوژی‌های پیشرفته. بیجینگ X7 همچنین ممکن است با امکانات اختصاصی و لوکس‌تری همچون کنسول VIP برای ردیف دوم، تنظیمات صندلی‌ها، و سامانه صوتی برای سرنشینان عقب در نسخه‌های گران‌تر عرضه شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *