قطعات خودرو

گردهمایی پیکان سواران و خودروی ری‌را نماد آینده ایران‌خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایکوپرس- ایران خودرو  با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران، این فرصت را به مالکان محصولات پیکان تولید دهه ۴۰ تا ۸۰ شمسی داد تا گرد هم آمده و در بازدید از خطوط تولید با فرآیند تولید محصولات جدید ایران خودرو آشنا شوند.

 

در حاشیه  نیز مسابقه نمادین جذابی میان پیکان و ری‌را نسل قدیم و آینده محصولات ایران خودرو، برگزار شد که البته ری‌را با ایستادن پیش از خط پایان، فرصت برنده شدن خود را به نماد اصالت محصولات ایران خودرو هدیه کرد.

 

 

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران،  حضور اعضای کلوپ پیکان سواران در ایران خودرو یک دورهمی خاطره انگیز است، گفت: امروز تصویر موثرتر و قوی‌تری از محصولات ایران خودرو و صاحبان این حوزه به تصویر کشیده شد.

مازیار ناظمی، با اشاره به این‌که کلوپ پیکان یکی از کلوپ های ۲۶ گانه کمیته کلاسیک فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی ایران است گفت: امروز یکی از بهترین کلوپ های ما وارد ایران خودرو شد و بازدیدی از خودروساز بزرگ کشور داشتیم.

وی اظهار کرد: امروز نسل‌های مختلف پیکان و مالکان آن‌ها که از عاشقان این خودرو هستند، وارد ایران خودرو شدند. ما شاهد استقبال و اشتیاق کارگران و کارکنان این خودروساز برای تماشای خودروهای قدیمی و خاطره‌ساز بودیم که برایمان خوشایند و جالب توجه بود.

ناظمی با بیان این‌که سال تولید خودروهایی که امروز برای بازدید و برگزاری برنامه به ایران خودرو آمدند از ۱۳۴۶ تا ۱۳۸۴ است، گفت: این خودروها همگی متعلق به مجموعه شخصی افرادی است که عضو کلوپ پیکان هستند.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران، هم چنین پیشنهاد داد، ایران خودرو محصولات خود را در کلاس های مختلف و با حضور قهرمانان فدراسیون در مسابقات سرعت که هرساله برگزار می شود شرکت دهد و از این طریق، محصولات خود را با محصولات سایر خودروسازان وارد میدان رقابت کند.

ناظمی خاطرنشان کرد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی، به عنوان یک نهاد ملی و عمومی غیردولتی، آماده همکاری با گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ارتقای تصویر ذهنی جامعه نسبت به این خودروساز است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *