قطعات خودرو

گروه سایپا تمامی مسیرهای حرکتی زائران اربعین حسینی را پوشش می دهد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز، کامبیز قلی زاده با اعلام این خبر گفت: طرح اربعین حسینی از 16 شهریورماه آغاز و تا  28 شهریور ماه به مدت 13 روز ادامه خواهد داشت.

 

 

وی افزود: در طول اجرای این طرح، بیش از چهل واحد امدادي مشتمل بر پايگاه های شبانه‌روزي، پایگاه های درون شهری، واحد امدادی روزانه و شبانه و خودروسوار در 4 محور مرزی شلمچه، چزابه، مهران و قصرشیرین به منظور ارائه خدمات امدادي به زائران عزیز و سایر هموطنان حضور خواهند داشت و ارائه خدمات امدادی در این مرزها به صورت رایگان به تمامی خودروهای عازم نقاط مرزی صورت می‌گیرد و در صورت ارائه خدمت، تنها هزینه قطعات یدکی اخذ خواهد شد.

قلی زاده با اشاره به همکاری سایر ارگان ها، تصریح کرد: بر اساس رایزنی های صورت پذیرفته درجهت هر چه بهتر برگزار شدن این طرح، گروه خودروسازی سایپا در جهت هم افزایی با استانداری ها و فرمانداری های هم مرز با کشور عراق، ستاد عتبات عالیات، پلیس راهور، بسیج و ستاد اجرایی همکاری نزدیکی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا خاطر نشان کرد: در طرح اربعین حسینی سال 1401 گروه خودروسازي سايپا، خدمات امدادي به تمامی خودروهای تولیدی گروه سایپا در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی جنوب و جنوب غربی کشور به صورت رایگان ارائه مي شود.

وی فرآیند پشتيباني از طرح خدمات و امداد اربعین حسینی را بسيار حائز اهمیت دانست و گفت: در زمان 13روزه ی طرح،  واحد کنترل و نظارت شرکت امدادخودرو سایپا  بر نحوه ارائه خدمات امدادی نظارت خواهد داشت.

در پایان خاطر نشان می شود هموطنان عزیز جهت دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

همچنین مشتریان محترم می توانند جهت انجام بازدید فنی پیش از سفر با شماره 84444-021 خدمات خودرو در محل تماس حاصل کنند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *